Halåå ni missförstod mig!

Haha asså alla tror ju att det är jag som vill skapa en anonym och en privat blogg!!
Inlägget nedanför är från en läsare inte från mig!

Jag har min blogg MulattoBee.se och det är allt jag behöver. Här skriver jag om my life och mycket mer.
Igår skrev jag t.ex. om mina känslor kring kärlek. Jag skriver om allt och behöver inte dölja något.
Det vet ni alla som har följt mig sen dag ett! Så oroa er inte, jag tänker inte skapa en privat blogg.

Hahah, fan vad kul det var att läsa kommentarerna. Nån sa typ men Bryan det blir bara jobbigt...
Ha bara den här bloggen, haha som sagt det är var en läsare som ställde mig den från på facebook.
Men jag orkade inte svara tillbaka på facebook så jag bestämde mig för att lägga upp frågan här på bloggen.
För jag vet att jag har några läsare som har privata bloggar med lösen och liknande!

Alltså att blogga anonymt är ju inte privat direkt, det är mer att man har en öppen blogg men att man inte nämner sitt namn eller lägger upp bilder på sig själv. Att ha en privat blogg är att ha en blogg med lösenordsskydd så ingen kan komma in på den. Ni som bloggar privat jag undrar bara varför ni gör det? Om ni ändå ska blogga varför inte göra det öppet? Skäms ni lite grann kanske?
Är det ens kul att blogga privat?

Kommentarer
» AYAN

Bryyan!!Hur kan du vara singel du är överdrivet fin och söt och allt hahha

2010-11-04 // 02:09:21
» Anonym

jag bloggde privat ett tag, men det va inte så många som läste bloggen och man fick inga trevliga kommentarer:/ men när man skrev ut inläggen på den privata bloggen kändes det liksom som om någon läste det och förstod vad man kände iaf fast ingen läste det :P

2010-11-04 // 21:07:20
» andie

Många bloggar privat bara för kunna titta tillbaka på vad man gjort och så, med andra ord som en dagbok, man bloggar för sig själv! sen kanske man ger ut lösenordet till sina närmaste som man vill dela med sig allt man gör :) det är typ så, hehe

2010-11-04 // 21:11:10
» Nadia

Men B ahaha.. vissa gör ju det som en "diary". För att antingen skriva av sig, man kanske skriver fett personliga saker som man inte vill att nån ska se eller bara kolla tillbaka om några år :)

2010-11-04 // 23:51:08
» Svarar bara på frågan :)

Jag skriver en privat blogg, men också en öppen. den öppnna är där jag visar min personlighet där alla kommenterar om hur rolig jag är.

jag framstår som en rolig person i verkligheten.

men ibland är man trött på att vara den personen alla tror att man är och man skriver av sig på en privat blogg. mer känslosamt. och som tjej kan man få ett dåligt rykte hur lätt som helst så vissa grejer bör man inte skriva, men de kan man göra på den privata.

2010-11-14 // 13:33:55
» Svarar bara på frågan :)

Jag skriver en privat blogg, men också en öppen. den öppnna är där jag visar min personlighet där alla kommenterar om hur rolig jag är.

jag framstår som en rolig person i verkligheten.

men ibland är man trött på att vara den personen alla tror att man är och man skriver av sig på en privat blogg. mer känslosamt. och som tjej kan man få ett dåligt rykte hur lätt som helst så vissa grejer bör man inte skriva, men de kan man göra på den privata.

2010-11-14 // 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback