Imorgon, jag lovar!

Okej nu har jag märkt att ni verkligen vill att jag ska köra på en frågestund!
Så vet ni vad? Vi kör på en imorgon jag I promise. Men ställ inga frågor till mig än..
Utan vänta tills imorgon för kommer jag att spana in med ett inlägg där ni kan ställa era frågor.
Under tiden kan ni ju passa på och tänka vad ni vill fråga mig, INGET JOBBIGT PLEASE haha.

Men nu ska jag ta och försöka sova lite så jag orkar dagen imorgon, ska faktiskt till gymmet.
Jag säger godnatt på er alla söta och sköna läsare med dessa två bilder och denna sköna låt av CB.
Btw, jag vill också passa på och tacka alla mina läsare som visar kärlek till mig på facebook. Det är helt sjukt hur många det är som har gett mig cred och beröm för att min blogg är den skönaste. Tunga är ni!

♫ It's so hard to find somebody like you girl. With a face and a booty like you girl.
Your qualities are true girl, ooo girl. I promise I wrote this here song for you girl.
The words are talkin bout you girl. I ain't lying, this is true girl, ooo girl ♫

Kommentarer
» Ezgi

hoppas du hittar din drömmtjej Bryan. För det är du värd!

2010-11-20 // 02:15:16
» Nicho

Bästa med frågestund ;D det var länge sen asså.

Sen du borde svara på frågorna i videoinlägg ;d blir mkt roligare då :D

2010-11-20 // 16:18:47
» sadiee

Här kommer lite frågor till frågestunden: '

vad är du mest nöjd med i ditt liv`?

vad tycker du är det viktigaste i livet?

har du uppnått nåt du verkligen är nöjd med? vad isfåfall?

vad för slags tjejer dras du till? mörka eller ljusa tjejer?

om du skulle få vara någon annan för en dag vem skulle du velat vara då?

om du fick makten att kunna förändra något i världen för en dag, vad skulle du isåfall ändrat?

2010-11-20 // 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback