IN MY ZONE II

Chris Brown släppte idag sitt nya mixtape In My Zone 2 som är en fortsättning på den första.
Förstå mig inte fel nu! Det är inte en fortsättning på han och Tygas mixtape Fan of a fan.
Utan ni som är ett riktigt CB fan eller ni som bara följer honom och lyssnar på hans musik vet om att han släppte ett mixtape i början av 2010 med namnet In My Zone. Och som sagt, idag släpptes del 2!!
Det finns många sköna låtar i mixtapet men den jag har suttit och lyssnat mest på är låt nr. 12.
Last Time Together, låtens namn säger ju allt liksom.. Sista gången tillsammans...
Även låten All Off och Sex Love är sköna!! Jag kan hålla på nämna alla låtar jag gillar men orka haha.
Så om ni vill ni lyssna på alla låtar kan ni göra det enkelt på min youtube.
Jag har laddat upp alla låtarna ur mixtapet och skapat en helt ny spellista!!
Vad väntar ni på? In och lyssna nu på youtube.com/BryanMassa91.

Kommentarer
» damnnnnn

http://www.youtube.com/watch?v=UK9u2JXRmj0&feature=player_embedded Kolla videon, Raz B från B2K säger att han och J boog också från B2K SÖG AV VARANDRA OCH SKIT. sick shit

2010-11-27 // 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback