Mina Walkmans!

Jag sa ju att jag kommer spana in med nya videos på min youtube så se till att följa mig där också!!
Har laddat upp flera fotbollsvideos på spelare som Cristiano Ronaldo för er som är intresserade.
Har även laddat upp lite musik, Chris Brown intervjuer m.m. Bra för er som diggar musik.

Kom precis hem från min träning och tro mig den var jobbig, galet fuckin jobbig haha!
Men vad är det man brukar säga? Allt hårt arbete lönar sig i slutändan...
Hur som helst, spelade precis in den här videon då jag visar upp mina walkman mobiler + min BB.
Hade svårt att öppna den andra mobilen, ni vet den i mitten :P

Det roliga är att jag inte ens använder mobilerna.. Någon som vill köpa??
Haha nä men fan jag kan typ ge varsin mobil till familjen :D
youtube.com/BryanMassa91

Jag drack min proteindrink efter träningen och ska käka nu men jag spanar in senare ikväll.
Då med veckans låtar, tro mig det kommer vara tre otroligt sköna låtar ni aldrig hört tidigare ;)
Ni vet vad jag brukar säga........ Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» Anonym

Filma ditt rum då?! vill se hur hela ser ut :P

2010-11-22 // 20:26:47
» Dabbe

Hur mycke ska du sälja din bb för?

2010-11-22 // 20:33:06
» Anonym

håller med filma eller ta kort på ditt rum :D:D:D

2010-11-22 // 21:21:15
» ?

VAAAAAAA MOBBAD?! HAHAHA VISAR SÅDÄR PENGAR PÅ BORDET SOM DU LAGT UPP NOGGRANT INNAN DU FILMA HAHAHA HELT MISSLYCKAT! VILKEN BLOGGARE VISAR SINA TELEFONER HAHA SÄRSKILT SÅNNA DÄR KEFFA HAHAHA! EHH FY.

2010-11-23 // 00:10:00
» L

säker att du inte vill sälja? ;)

2010-11-23 // 10:13:10
» Eva

Hejsan mitt namn är Eva och jobbar som en psykokterapeut och bor i Dalarna .Jag jobbar med ungdomar som har svårigheter inom livet. Jag är 25 år gammal och är väldigt fascinerad utav din blogg . Jag och mina kollegor ville bara säga att du är jätte duktig bloggare .

Ha det så bra !

// Eva Andersson :)

2010-11-23 // 15:42:15
» ...

asså vilken shordo lägger sina para på bordet mannen kan inte ens torka min tiz i 2 veckor för de där bre

2010-11-24 // 17:03:24
» Anonym

hahah håller precis med ''...''. helt onödig.

2010-11-24 // 23:38:21
» kristina ab

skulla lätt kunna köpa din bb !!! :D är funktionerna bra i den

2010-11-25 // 02:36:58
» Eleonora

Alltså kan ni sluta hata eller? Ni är skit omogna, helt onödiga kommentarer. Tyvärr är det inte han som skämmer ut sig för allt han gör är perfekt. Förstår att ni är avis och inte kommer att komma till hans nivå men visa respekt åtminstone.

Peace

2010-11-25 // 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback