Motivation & Inspiration med E.T. - Forgetting The Past

Det var ett tag sen jag spanade in med ett inlägg som tillhör kategorin Motivation & Inspiration.
Så här har ni Eric Thomas senaste video som han släppte imorse.

Jag har sagt det tidigare men jag säger det igen, ET är snubben som förändrade mitt tankesätt och mig själv som person. Han fick mig att inse att man kan nå sin dröm, man kan bli det man vill om man är redo att offra saker och ting, om man är redo att jobba hårt och aldrig ge upp.

Gör er själva en tjänst och kolla på hela videon.

Jag vet inte hur många av er som kan engelska bra men jag hoppas ni förstår vad han säger.
I den här delen pratar han om att man ska glömma det förflutna. Bara glöm det!
Släng iväg alla de negativa sakerna som du har upplevt eller gått igenom tidigare i ditt liv.

Början om från början, börja redan nu, den här Måndagen!! Bestäm dig för att verkligen kriga och ge allt du kan för att lyckas. Spelar ingen roll vad det är, om du vill bli doktor, lärare eller fotbollsspelare. Börja från och med idag, ge allt du kan, gå på varje träning, varje lektion och gör ditt bästa! Allt annat som hänt tidigare om du nu har blivit bänkad i laget eller om du fått ig på proven strunta i det. Det är glömt från och med idag!!

Bort från alla negativa ställen och personer! Om du nu umgås med personer som bara snackar skit hela dan varje dag och är negativa hela tiden så pass på de, umgås inte med de mera.
Bort från allt NEGATIVT!!

ET säger att du ska glömma allt som påminner dig om det förlutna.. T.ex. om de finns en film eller en fuckin låt som påminner dig om dina gamla tider med ditt ex så kolla inte på den filmen, lyssna inte på den låten mera. Asså glöm det förflutna, bort med alla negativa tankar! Sen säger han också om du slänger bort allt det gamla måste du lägga till något nytt och vad kan det vara då? Joo dina drömmar eller din dröm! Så bort med allt det gamla och in med saker du vill göra i framtiden, in med saker du vill lyckas med i framtiden!

Tro mig lyssna på den här snubben, jag har lyssnat på hans råd och tips sen sommaren och det har hjälpt mig sjukt mycket. Utan att ljuga så har jag har fått väldigt positiva resultat.
Tro mig du kan nå din dröm, du kan! Det kommer vara tufft på vägen men du kan!!
Och kom ihåg, det hänger inte på andra det hänger på dig, glöm inte heller.. FORGET THE PAST!

Im Focused Baaby!

Kommentarer
» Anonym

tung han är !

2010-11-01 // 11:49:03
» nicho

bäästa, that's some true shit right there. Tar åt mig som fan!

2010-11-01 // 12:02:43
» Gabriella

Du har säkert reda gjort detta flera gånger, men kan ite du berätta lite om kärlek typ din första kärlek och hur du vill att din tjej ska vara och sånthär.

Du e fett najs! kramar

2010-11-01 // 12:40:04
» d

gilla gilla gilla!

2010-11-01 // 14:33:32
» Avantika

Forget the past, live in the present ;)

2010-11-02 // 19:56:33
» Live, Laugh & Love

Det finns ett citat, don't live in the past there's no future in it.. Det är så jävla sant & killen är grym. Om man hela tiden fokuserar på det förflutna, det som har hänt kommer man ingenvart det bara är så. Bless!

2010-11-02 // 23:22:35
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Z.Sabina ( if there is a will, there is a way)

Nice, ja gillar att du lägger upp hans videos. Det motiverar mig mycket mer än den motivationen jag faktiskt har, för att uppnå mina drömmar och mål. Tydligen har man aldrig tillräckligt med motivation märker jag nu.

Jag tror att, när man inser att man inte har den bästa motivationen och söker och kämpar för att bli bättre, är när man har motivationen på riktigt. Och inte när man inte är öppen och observerar allt som går vid din väg.Eller..



2010-11-04 // 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback