Music Mode - Tre sköna låtar

Precis som rubriken lyder så tänker jag bjuda er på tre nya och riktigt sköna låtar!
Det var ju så att jag, mulatten, satt uppe igår på natten och laddade ner lite ny musik hah.
Jag har missat så otroligt många nya låtar eftersom jag inte har laddat ner musik på ett bra tag.
Jag har helt enkelt inte haft någon tid över för det pga träningarna men nu i slutet av November och hela December kommer jag ladda ner låtar varje dag för då har jag nämligen uppehåll från fotbollen.

Vissa tänker säkert; Bryan nu överdriver du, vadå ingen tid över för att ladda ner musik? Det tar ju inte ens så lång tid att ladda ner låtar? Jo, för mig göre det eftersom jag inte laddar ner vad som helst.

Förut, när jag typ gick i 9an och 1a ring så laddade jag bara ner vilka hiphop och rnb låtar som helst, även om de som inte var så bra. Och det jobbiga med det var att när man t.ex. sitter på tåget med iPoden i fickan så är det jobbigt att hela tiden hålla på ta upp iPoden och hoppa över låtar man inte orkar lyssna på. Så på senare tid har jag varit noggrann med låtar jag laddar ner, jag vill kunna klicka på play och låta iPoden spela upp låtarna utan att jag behöver spola fram om ni förstår vad jag menar?
Nu när jag också har beställt min iPhone 4 så kan jag säga att jag kommer vara ännu noggrannare!
Jag kommer att sortera alla artister för sig själva, alla album, alla mixtapes och så vidare.
Om jag ska vara ärlig så är allt huller om buller på min iTouch. Har ingen koll alls eftersom jag bara har överfört låtar utan att bry mig. Och det kommer inte att ske när jag får min iPhone kan jag säga.
Längtar som fan tills jag får den, ska bli skönt att få börja om från början, heeelt fresch sådära!

Alla låtar som jag laddade ner igår ska in i min iPhone när jag får den och därför har jag lagt in låtarna i min nya mapp iPhone 4 musik. Jag kommer spana in med de tre låtarna strax. Ingen stress.

Håll ett utkik här på bloggen bara, men nu är frågan om jag har några läsare som är som mig?
Dvs skapar mappar och är noggrann med vilka låtar man laddar ner och överför till sin mp3 spelare?

Kommentarer
» The S

Hahah oomg jag känner igen mig som fan. Jag är precis som du bryyan, precis xD

2010-11-20 // 19:13:18
» sabina

HAHAHAHA asså musiken är mitt liv ... när folk inte ser mej med hörlurar så undrar dom om något är fel asså de e helt sjukt .. jag kan sitta uppe hur länge som helst o bara klicka runt på youtube o leta efter nya låtar ... haha men de e soft äre ... ingen stress hahaha bryan peace!

2010-11-20 // 19:19:32
» EWW

vare låtarna hehe

2010-11-20 // 19:41:05
» Anonym

hahah håller me eww

2010-11-20 // 19:49:49
» dd

Hehe, yeah jag gör alltid så. Mycket lättare tycker jag! :)

2010-11-20 // 21:58:14
» Anonym

Klockrent omg u said it så som jag alltid tänker!! KAAN DU FIIXA MIN TELEEEBOOBIE:D?

2010-11-21 // 14:44:06
» Anonym

vem är katten på bilden?

2010-11-22 // 15:30:11
» Anonym

"Katt" haha.. vem säger så längre?

2010-11-27 // 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback