Musikmode

Jag läste kommentarerna till det tidigare inlägget och såg att de flesta vill att jag uppdaterar mkt.
Såg också att en läsare med namnet BS skrev att jag inte borde överdriva med uppdateringen.
BS skrev att 3 inlägg per dag blir perfekt eftersom om jag skriver för många inlägg orkar man inte läsa alla och det är ju sant. Så därför kommer jag snitta runt 3 till 4 inlägg varje dag. Låter det bra eller?

Vill också säga att jag ger mycket respekt till BS, om det nu är en han eller hon vet jag inte.
Men en sak vet jag, det är en trogen läsare. BS har kommenterat mina inlägg i ett bra tag.
Varje gång jag läser kommentarerna och namnen på den som skickat så ser jag väldigt ofta BS.

Haha nu blev det mycket BS här men hur som helst jag tänkte bjuda er på en skön låt + musikvideo!
Det stämmer ju att jag har den bästa musiksmaken av alla bloggare, ni hörde själva vad jag sa om kenza i videon? Jag menar här på min blogg, mulattobee.se finns det ingen som gillar tokio hotel!!

Spana in den här musikvideon, skitskön är den. Hans föräldrar ska typ åka bort och de säger åt honom att inte ha någon fest under tiden de är borta. Vad tror ni har gör? Jo, han har fest i alla fall.
Lil Twist ft. Bow Wow - Little Secret

Kommentarer
» andi

Tung låt bror sen 3-4 gånger blir perfekt ;)

2010-11-17 // 07:07:33
» clarissa :)

Min kompis tipsade mig om din blogg & jag kan inte fatta att jag inte har kollat in den tidigare .. Riktigt skön är den !! Gillar musiken med. Kommer följa den no doubt ! Bless :*

2010-11-17 // 09:27:18
» EWW

hehe bryan varför hypar du att du ska fortsätta skriva 3-4 inlägg om dan, var fett förväntansfull nu när jag satte på laptopen att jag skulle ha nåt att läsa;)

2010-11-17 // 16:58:30
» Ezgi

Riktigt skön låt! :)

2010-11-17 // 19:54:06
» BS

Tack bryan, jag kommer läsa din blogg så länge den finns kvar, det lovar jag! :) Hoppas det blir länge till!



3-4 per dag är så perfekt som det kan bli tycker jag.

2010-11-17 // 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback