My Top Five!

Ni var intresserade av mina top fem tjejer så här har ni de!

OBS att det inte är någon placering/ordning.

Kimberly Noel Kardashian
Att Kimberly är en av de fem som jag skulle vilja träffa är väl ingen nyhet?
Jag har skrivit om henne några gånger och ni alla vet att jag blir sur när folk hatar på henne.
Hon har verkligen allt en kille kan önska sig, jag driver inte hon har hela paketet!
Utseéndet, kroppen till och med stilen. De flesta kändisarna har en fuckad och ful stil. Men inte hon.
Kim har alltid på sig fina och attraktiva kläder, hon har en söt men ändå sexig look med glimten i ögat.
Hon är perfekt, fin hy och färg.. Inte för blek om ni förstår vad jag menar? Massor med plus till henne.
Hon är inte äckligt smal utan hon har kött på bena vilket är najs, hennes lår vill jag bara klämma på hah!
Och så har hon... rumpan! Som hatarna vill att man ska tro är fejk.

Skulle jag få välja en tjej som jag skulle få träffa så skulle jag välja Kim.
Hon är inte direkt någon känd artist som har vunnit flera awards som t.ex. Beyonce.
Men det är något med henne som får mig att falla för henne, hon har någon typ av dragningskraft!
Jag kan inte se in i framtiden och jag kan inte heller bestämma över mina känslor..
Men jag vill att min framtida fru typ ska se ut som Kim Kardashian, gillar hennes look och allting.
Grejen är den att så som jag tycker nu kanske försvinner när jag blir äldre men det tror jag inte..
T.ex. för något år sen tyckte jag om latinas galet mycket men nu har jag liksom tröttnat...

Nu känner jag inte Kim men utav det jag har sett, alltså famlijens reality show och interviewer så verkar hon vara skön som person. Bra tjej med ett gott humor, vad mer kan man begära liksom? Tell me...

Alicia Keys

Den vackra kvinnan Alicia Keys måste självklart vara med i min top fem lista.
Alicia är utan någon tvekan fin på utsidan och insidan.
Hennes musik ger en bild av hur hon är som person... Kärleksfull!
Under en lång tid har hon haft svårt med att hitta den rätta men det problemet är nu löst.
Hon förlovade sig med Swizz för ett tag sen och har precis fött sitt första barn Egypt.
Jag är mycket glad för hennes skull men nu ska jag sluta snacka om henne med sån respekt haha.
För om jag fortsätter så kommer vi aldrig fram till något.
Alicia Keys har som vi alla vet en riktigt najs kropp, gaaalna höfter måste jag säga.
Men när jag tänker på henne så tänker jag inte; Ååh vad sexig hon är.. Nej nej jag tänker mer söt.
Hon är ju fett med gullig och det finns inget bättre än att kolla på hennes musikvideos.
Jag menar att kunna lyssna och se på henne samtidigt är en riktig njutning haha.
Swizz måste vara glad, han har hittat en riktig wifey, en riktig good girl!
Ärligt talat, jag har aldrig hört något negativt om henne, något dåligt skvaller eller liknande.
Det var allt jag hade att skriva om Alicia faktiskt, ni märker själva att jag har för mycket respekt för att skriva saker om henne haha. Men jag diggar henne, jag diggar henne enormt mycket. Kärlek till A.K!

Cassie

Kabääm! Blir dum bara jag ser henne, hot.hot.hot...
Ni som har följt min blogg sen dag ett vet hur flippad jag blev när hon raka ena sidan av huvudet.
Jag som älskade henne och tyckte hon var gullig blev ledsen och typ tappade känslor för henne.
Ärligt talat, trodde att hon skulle spara till långt igen efter klippningen men det har hon inte gjort.
Men det är ändå inget jag bryr mig om längre, jag har kommit över nu, hon har klippt sig och vill ha så, fine liksom. Hon passar ändå i det så det är inga större problem. Men jag säger bara att det skulle se lite bättre ut om hon hade hår på båda sidorna, och en till grej.. Snälla tjejer klipp er inte så.. Det är bara Cassie som passar i det, är trött på tjejer som typ tror de passar med ett halvsnaggat huvud.
Hon får hjälp av frisörer som är proffs och just därför ser det bättre ut än vanligt, så dont do it!!
Vad är det man brukar säga? DONT TRY THIS AT HOME!
Nä men ni har sett bilderna och de talar för sig själva.
Hon har typ en exotic look vilket jag gillar och så har hon fin hy också, jag gillar tjejer med fin hy.
Cassie är en liten brownsugar jag bara vill äta upp, hon är en sån tjej som kan göra mig glad enkelt.
En puss på kinden och jag blir nöjd, strunt i allt det andra.. En puss på kinden och det räcker :)
Jag menar hennes léende får mig att smälta, hon är bara för gullig jag skojar inte.
Konstigt nog har jag aldrig hört att hon är på G med någon, fan jag måste ta min chans!!
Måste försöka haffa henne på något sätt innan någon annan haffar haha, nä men vacker är hon.
Man hör inte så mycket av henne heller, det verkar som att hon har lagt musiken åt sidan lite grann.
Hon spenderar mer tid på fashion galor än studion. Jag saknar hennes musik, hon har sköna låtar.

Men för att komma till punkt så vill jag att ni ska veta att jag typ är kär i Cassie.
Jag en crush på henne. Och i dont care om hon har ett halvtsnaggat huvud, det är inget jag bryr mig om som förut. Jag tror jag bara blev chockad första gången och att det sen bara har tagit en liten eller lång tid för mig att komma över det och acceptera att hon faktiskt tänker ha så. Hon är fortfarande lika vacker i mina ögon, en sån liten förändring kan inte förändra mina känslor som jag har och känner för henne.
Kolla bara på den första bilden som jag la upp, det är mjaau varning på den ju. För najs eller, för NICE!

Beyonce

Jag vet inte men jag blir bara dummare och dummare ju mer jag skriver i det här inlägget haha!
Nä men seriöst, vad vore min top five lista utan Beyonce? Precis!
Beyonce har jag alltid gillat på alla sätt och vis. Hon är en riktigt bra artist och då menar jag det.
Hon är sjukt duktigt men jag tycker även hon ser galet bra ut, nästan för bra för att vara sant.
Kolla bara på bilden liksom, man blir dum och fan vad fin hon är i baby blå.
Det var efter att hon hade släppt musikvideon till HALO som jag insåg hur mycket jag tycker om henne.
Den musikvideon visa verkligen hur vacker hon egentligen är, dessutom kan hon dansa!!
Kolla bara på single ladies haha, massor med ++++ till tjejer som kan dansa, i like it!
Prinsessan Beyonce! Jag behöver inte ens skriva så mycket mera.
Jag skulle göra vad som helst för att träffa den här kvinnan, fan vilken tur Jay-Z har. Det är sjukt fan.
Beyonce är verkligen en klass för sig själv, jag sätter punkt där.

Irina Shayk (Shaykhlislamova)

Jag kan börja med att säga att Cristiano Ronaldo redan har haffat henne.
För najs är hon, skoja inte. Snacka om att Cristiano har bra smak.
Irina heter hon om ni inte har hört talats om henne förut, hon är modell vilket ni säkert redan fattade.
Hon är faktiskt ryss. Japp, hon är nog den finaste ryssen jag någonsin har sett.
Hon är inte så gammal heller, hon är född 86 och har ljus framtid inom modell branschen.
Irina är den typen av tjej som vilken fotbollsproffs som helst skulle vilja ha som wifey.
Tänk att jag skulle kunna snacka ryska med henne haha, för nice fan.
Precis som Beyonce och Kim skulle jag göra vad som helst för att få träffa Irina.
All respekt till Cristiano för att ha haffat en så här vacker tjej.
Ärligt talat hon har inte ens så mycket smink på sig hon ser så bra ut!
Och nej nej hon är inte den typen av tjej som har vääärsta rumpan eller så, nej nej.
Irina är enkel om ni förstår vad jag menar? Fin kropp och ett mycket, mycket fint ansikte.
Snacka om att hon är en tjej man kan ta hem och presentera för sina föräldrar!
Som sagt all respekt till Cristiano Ronaldo hah!

Så vad tycker ni om det här inlägget? Var det kul att läsa?
Borde jag göra något liknande framöver? Isf kom med tips och förslag!

Och tillslut, vad tycker ni om mina top 5 favorit tjejer?
Var det någon tjej som ni trodde jag skulle ta med i listan som jag inte gjorde?
Var det någon tjej i listan som överraskade er?

Kommentarer
» Claudish

jag tänkte att Rihanna e din favorit ! men jag hade fel..

peace and love

2010-11-06 // 23:56:30
» Anonym

du är riktigt genomskinlig alltså

2010-11-06 // 23:58:18
» Ayan

haha omg nej bryan gillar inte rihanna claudish!

fina val bryan, bra smak tycker jag att du har =)

2010-11-06 // 23:59:56
» Anonym

dina top 5 fotbollslag skulle vart gött med

2010-11-07 // 00:01:07
» Anonym

HAHAHA eyy ja diggar din lista.... men ja skulle byta ut Cassie och den CR9's tjej mot Teairra Mari och CIARAAA!!!! Adriana Lima också!!!

2010-11-07 // 00:01:25
» Claudish

Ciara hon är varkligen HOTT !!

2010-11-07 // 00:05:36
» Johanna W

trodde att du skulle ta med Ciara eller adriana lima istället för irina elr va hon hette :P

<3

men du har riktigt bra smak när det gäller tjejer ;)

2010-11-07 // 11:21:54
» Anonym

2010-11-07 // 11:25:09
» isabella

jessica alba hade jag förväntat mig, och adriana lima och ciara :D , men ja diggar din top 5 lista ändå ;), grym tjej smak du har !

2010-11-07 // 11:30:55
» Anonym



2010-11-07 // 11:32:04
» Anonym

Top 5 av dina läsare

2010-11-07 // 11:34:29
» Anonym

christina millian bryaan hehe hon är farliig

2010-11-07 // 11:41:00
» nicho

Bryan, ska du kolla på EMA idag på mtv? :O

2010-11-07 // 11:46:57
» feven

heeey bryan!

asso du har rätt med det där med beyonce ingen top-five utan beyonce knowles (like it).

asso jag är typ största fan av henne;) men den där irina shayk tar bara priset på att vara ful

det ser ut som hon har gjort fucking plastikopration

elr hon kankse har gjort det?

och du gillar väl inte tjejer som är fejk??

love and bless/feven

2010-11-07 // 12:28:21
URL: http://amandafeven.blogg.se/
» Elena

skit i vad alla säger, de är bara avensjuka.

bry dig inte Bryan d har bra smak på tjejer :)

2010-11-07 // 13:00:24
» natasha

de va super kul att läsa de inlägget, fortsätt med det. jag trodde att du skulle ha med christina milian oxå..

2010-11-07 // 14:08:15
» Valeria

Blev lite suprised. Du har visst ändrat din smak lite åt det mer "mulattiga hållet" förutom Kim Kardashian och den ryska tjejen typ. Trodde Adriana Lima, Eva Longoria, Gisele Bundchen osv var mer din smak :)

2010-11-07 // 15:59:35
» Jesus

2010-11-07 // 16:06:08
» Anna

Hej, eftersom du snackar mest om utseende och sånt så har jag lite frågor som jag hoppas att du svarar på:



1. Vad föredrar du mest när det gäller kvinnlig klädstil? Elegant, men fashion. Eller slapp men vardagssnygg?



2. Tycker du tjejer ska vara "fina" i sättet? Alltså inte svära så mycket, rapa, fisa osv.



3. Tycker du att det är okej att tjejer viker ut sig i t.ex. playboy? eller är med i paradise hotel/ kungarna av tylösand program m.m.?



4. Föredrar du tjejer med ljusa eller mörka ögon?



5. Gillar du smarta tjejer?

2010-11-07 // 16:12:47
» Anonym

trodde verkligen inte alicia keys direkt. Men va nästan 100 på att christina milian och Nicole sherzinger skulle va med???



GÖR OM DEN!!! BORT MED ALICIA

2010-11-07 // 16:41:42
» ss

Alicia keyes är wiiiiifyy. Riktigt fin!



Annars så borde du kolla upp Adriana lima, jag tycker hon är crazy vacker. Söt, sexig & så förbannat naturlig skönhet .. yoo name it.

2010-11-07 // 16:55:27
» Lady A

Skitkul att läsa bryan! Gör något liknande framöver! Håller med de andra, var jättechockade att Christina Millian och Adriana Lima inte var med på din lista. Själv hade jag ersatt nån av dem med Kim (ser inte varför alla killar gillar henne)och Irina. Men annars mycket bra lista ;)

2010-11-07 // 17:07:36
» Anonym

adriana lima är mycket hetare än hon irina, och det vet du bryan haha byt ut henne :p

2010-11-07 // 17:22:22
» Melissa

Vad hände med Christina Milian? Och Adriana Lima?!:O

2010-11-07 // 19:40:10
» Anonym

du är så jävla kunglig !:)



Men Nicole Schweizinger är ett måste, eller ?

2010-11-07 // 20:06:03
» S - LÄÄÄÄS

GÖR NÅT LIKNANDE IGEN!! Det var kul att läsa :)



Men jag var nästan 110% säker på att du skulle ha med nicole scherzinger och christina milian :O Christina tar fan alla på denna listaa förutom Beyoncé :O



Dom som fattades enligt mig var också Meagan Good & Adriana Lima..



Men du har bra smak, fortsätt göra sådanna listor :)

2010-11-07 // 20:24:37
» Anonym

vad hände med adriana lima ? hahah bryan, du måste ha glömt henne elr ngt :P

2010-11-07 // 20:32:14
» Monika

Som du sa, Beyoncé är i en klass för sig. Man kan inte jämföra henne med andra. Henne behöver man inte ens prata om, alla vet hur otrolig hon är! Man blir helt speechless när man ska säga nått om queen Bee.

2010-11-07 // 20:35:33
URL: http://moniquelle.devote.se
» Anonym

Fina ladies, saknade dock Ciara och Keri hilson, och när det gäller supermodels måste Miranda Kerr vara den sötaste !

Har du verkligen sett Kim's reality serie när du säger att hon verkar skön, tjejen gråter när hon inte får den finsta sviten och dessutom har hon mjölkat framgång på ett sex-tape, REAL CLASSY.....

2010-11-07 // 20:52:34
» B

Skön lista! Tycker Kim är snyggast av dem :p

2010-11-07 // 22:22:02
» Anonym

allåå nästa gång borde du typ inte ha kändisar utan tjejer från facebook lr som läser din blogg? :)

2010-11-08 // 01:31:54
» Bo

Är det inte Cassie som är född som en man?



Och btw, varför skulle hon vara den enda som passar i snaggat? Give me a break, låt brudar klippa sig hur fan dom vill. Var glad att inte alla ser likadana ut. Ditt ris är någon annans ros. :) Sluta vara så ytlig, det kommer du inte långt med i livet.

2010-11-08 // 01:48:01
» Anonym

Bo: Nej, Cassie är inte född som en man hahahha. De e ciara som det ryktet går om :P Fast ja tror nte de sant.



Cassie o beyonce fiinaste <3 mulatter hehe

2010-11-08 // 17:57:51
» Anonym

Gud vad pinsamt, du skriver som om du känner dom. Speciellt om Cassie.. PINSAAAAAAAAAAAMT

2010-11-09 // 17:42:13
» Anonym

Gud vad pinsamt, du skriver som om du känner dom. Speciellt om Cassie.. PINSAAAAAAAAAAAMT

2010-11-09 // 17:42:25
» Anonym

seriously bryan do u really think that kim didnt had butt implants on her ass? and her lips then u must be blind for the fact

she is on google and youtuben before and after the butt implants



2010-11-10 // 10:37:01
» stefff

sväär trodde att du skulle ha med fox o lima :o

men du har tung smak.

2010-11-11 // 17:33:21
» Helena

KIM KARDASHIAN!!!!!!!!!!!!!

2010-11-12 // 21:47:00
URL: http://helenabrown.devote.se
» Nicole

Jag har inte liiiiite ärr och liiiiiite finnar bryan, jag är 1.64 cm, jag har jätte kort hår men jag använder etiopisk hårförlägning som e lite under brösten, jag är mulatt och jag gillar typi dej! Har ingen chans jag vet men du e fan den snyggaste killen jag sett, en kompis länkade inlägget och nu kan jag inte låta bli att le så fort jag ser dina bilder

2011-11-25 // 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback