Owie chillin

Åt precis ris med kycklig, utan tvekan en av mina favoriträtter!
Och gissa vad jag drack till det? Nej inte FANTA som jag älskar. Inte Sprite heller.
Juuulmuuust! För gott, Mamma köpte flera stycken i förgår och ända sen dess har jag druckit som fan.
Tycker om julmust fett mycket, det smakar så fuckin gott. Är jag den ända här som tycker det?

Innan jag åt satt jag med Mammsen och beställde en iPhone 4 till mig, ja får den om några veckor :)

Men anyways, jag kom hem från träningen för ett galet bra tag sen.
Idag var det sista träningen för veckan vilket innebär att det är vila ända tills Måndag.
Men jag tänker inte vila helt och hållet, jag tänker såklart köra på gymmet under de lediga dagarna.
Har inte varit på gymmet på någon vecka så känner att det är dags att pumpish lite grann hah!

Juste, innan jag glömmer bort!
Igår skrev min kompis Berra till mig på facebook, han är i Örebro just nu och kommer att vara det tills veckan är slut. Han frågade mig om jag kunde fixa tjejer till honom eftersom han känner sig ensam haha. Och det kan jag väl? Visst har jag läsare i Örebro??
Han har egen lägenhet mitt i stan där ni kan chilla så skriv till mig på inboxen så får ni hans nr :)

Nu tänker jag dra till badrummet tillsammans med min högtalare och iTouch för att kunna lyssna på musik under tiden jag tar ett varmt och asskönt bad! Snacka om chillin... See ya dont wanna be ya.

Kommentarer
» Arre

HAHA driveru ellr? xD

2010-11-18 // 21:18:40
» ANONYM

din blogg e bäst varje gång jag går in på datan läser jag den du e bättre alla de där kenza blondinbella du e bäst helt enkelt. och spelar du i råsunda

2010-11-18 // 22:04:34
» L

kyckling <3

2010-11-19 // 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback