Söndag

Ligger på sängen i mitt rum och lyssnar på Bob Marleys No Woman No Cry :D
Fan jag kan inte skriva snabbt för mina händer är iskalla!

Jag kom hem för typ 5 minuter sen, jag mötte upp min kompis för att lämna en playstation kontroll som jag hade lånat. Vi stod utanför hans port och snackade i ett tag, vi snackade om allt möjligt men det vi snackade mest om var fotbollen. Fan man måste lyckas, man måste komma någonstans med livet.

Jag blir 19 år nästa vecka, tiden bara går och ni alla vet att min dröm är att bli proffs, jag ska kriga som fan. Jag måste nå min dröm, jag vill inte vara en av de som failar och är fast här hela livet.
Nej nej, jag måste komma någonstans så är det bara!

Jag softar som sagt i rummet och lyssnar på musik.
Jag har kollat på fotboll hela dagen och jag är fett glad att Liverpool körde över Chelsea med 2-0.
Fernando Torres sänkte London laget med sina två snygga mål, vilken lirare.
Han är tillbaka, Liverpool som lag verkar också vara tillbaka nu efter en trög start på säsongen!

Om ett tag börjar MTV EMA men jag är inte 100 på att jag ska se den.
Grejen är den att artister som jag gillar inte kommer att delta, vad jag tror i alla fall.
Asså typ artister som Trey Songz, Chris Brown, Bow Wow osv. Ni förstår vad jag menar va?
Galor som EMA är till för radioartister som jag brukar kalla de, artister som spelas upp på radion 24/7.
Ni vet vilka det är jag syftar på... Rihanna, Lady Gaga, Katy Perry och typ Flo Rida haha.
Det är ointressant för mig!! Okej för några år sen när jag var mindre men inte nu.
Som sagt, artister som jag verkligen gillar och lyssnar på kommer inte att uppträda eller delta...

Tror faktiskt jag skippar EMA, ska se på Madrid derbyt mellan Real och Atletico istället!
På tal om den matchen så kan jag säga att Cristiano kommer att debutera i de nya skorna ikväll.

Jag kommer säkert bläddra fram och tillbaka mellan matchen och EMA.
Och när det är dags för prisutdelningar eller när en artist som typ Beyonce uppträder så kommer jag att kolla, men jag kommer inte sitta och titta från början till slut.

Btw, kända artister som typ Snoop Dogg brukar inte ens komma ibland, de pallar inte med EMA, det är barngrejjer för de haha. Kommer ihåg när jag kolla på det förut, varje gång de vinner ett pris får man se en video där de tackar för priset och ber om ursäkt för att de inte kunde komma.

Kommentarer
» sandy

Du kommer lyckas Bryan. Du har alldeles rätt inställning och du har viljan!

2010-11-07 // 20:27:39
» ayan

Du har rätt om EMA faktiskt. Det är bara radio artister haha :d

2010-11-07 // 20:30:43
» Mona

yaah babe, när börjar matchen

2010-11-07 // 20:46:21
URL: http://nattstad.se/juicym
» nicho

HAHAHAHA sista meningen!! fööör sant asså!

Till skillnad från galor som BET awards då verkligen alla är där xD

2010-11-07 // 20:46:54
» nicho

HAHAHAHA sista meningen!! fööör sant asså!

Till skillnad från galor som BET awards då verkligen alla är där xD

2010-11-07 // 20:47:03
» amina

sooo damn true.. dom bah sorry i couldnt make it i'm in toronto on my tour and i really wish i could be there with you guys...NAAAATTTTT!!!! SAAJK.



ja o de räcker nog med att säga lady gaga vann hela rubbet. period.

2010-11-07 // 23:52:26
URL: http://zoa.blogg.se/
» irma

haha du missade inget spec, believe me. det va riktigt tråkigt :P

2010-11-08 // 21:03:49
URL: http://balkanbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback