Tack & Natti natt

Tänkte sova nu men kan inte göra det utan att tacka er alla som grattat mig.
Helt seriöst jag förväntade mig inte att så många skulle gratta och önska mig lycka till.
Det tyder ju på att jag har folk i min närhet som tror på mig och vill mig väl.
Och det uppskattar jag big time.

Efter Champions League loggade jag in på facebook en liten stund och poff sa det så var chatten fullt med röda små rutor. Alla bara skrev på direkten, vänner, läsare och fans. Tack för stödet jag svär!

På tal om Champions League så kollade jag på Ajax första halvlek mot Madrid och sen zippa jag över till matchen mellan Braga - Arsenal för att se på den andra halvleken.. Tyvärr förlorade Arsenal med 1-0 men ni som såg matchen vet att resultatet inte speglar matchbilden. Arsenal dominerade i stort sett hela matchen men Braga passade på att lägga en ljudledsboll på deras anfallare när Arsenal spelade med 10 man då Eboue låg skaddad vid sidan om planen. Vi skulle även ha en straff när Vela blev fälld helt solklart framför ögonen på domaren men vad ska man göra, fotbollen är orättvis ibland faktiskt.

Men anyways, jag skulle haft träning idag men den blev inställd på grund av vadå? Juste, vädret hah.
Så jag har bara chillat hemma hela dagen faktiskt, ett tag funderade jag på att dra till gymmet och köra lite lätt men jag passa på det eftersom vi löpte och körde fys på träningen igår. Ingen stress med gymmandet, det kommer. Jag har redan planerat att jag ska gymma sönder nu under December.
Jag menar verkligen det, ska pumpa sönder, ingen vila. Ska köra konstant varje dag. Förut har jag tänkt nä men jag körde bröst igår då vilar jag idag, neeej det är slut med det nu. Dags att gå all in baaby!
Godnatt på er, Sov Gott & Sleep Tight!

Kommentarer
» leandra

Bryan du har väl inte glömt frågestunden?? :)

2010-11-24 // 09:05:34
» sOsO

a bryan du har väl inte glömt?

2010-11-24 // 17:30:33
» ronaldo

klipp dig som c.ronaldo svär , det kommer bli tvär fint på dig mannen :)

2010-11-25 // 20:15:27
» andre

Arsenal förlorade med 2-0 inte 1-0 ;) Mål i 90:e.

2010-11-26 // 23:54:06
» Betiel

Fan va sööt bild :D

2010-11-28 // 16:02:41
URL: http://betielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback