T.I. ft. Chris Brown - Get Back Up

When they push you down, you got to get back up!

Jag låg i sängen med laptopen och läste sportbladet som jag alltid brukar göra före jag lägger mig.
Det har blivit en vana, de senaste veckorna har jag alltid gjort så att jag borstar mina tänder, lägger mig under täcket och går in på aftonbladet/sportbladet för att läsa senaste nytt om fotboll!

Men hur som helst, jag hade läst klart det jag ville och funderade på att försöka sova.
Men sen gick jag in på en musiksida lite snabbt och då såg jag att T.I. och Chris Breezy precis hade släppt en ny musikvideo. Jag har aldrig hört låten tidigare eftersom jag inte har laddat ner musik på några månader. Jag klickade på play och lyssnade på låten samtidigt som jag kollade på videon.
Och Guess What?

Jag diggade den direkt, asså direkt! Ibland kan det ju vara så att man måste lyssna på en låt några gånger tills man gillar den, ibland räcker det med att höra en låt en gång för att fatta att man gillar den.
Så kände jag när jag hörde Get Back Up. Fan vilken skön låt! Bra text, bra budskap och allting!
Det här är min låt, det här är min låt... Ingen snack om saken!

Hello, out there, can you hear me? ♫

Kommentarer
» d

2 hetingar! :D

2010-11-04 // 04:32:48
» nicho

låten å videon är ju bara föör sköön ;) även då låten är en förlåtelse till T.I's fans, han ska ju åka in igen snart :o

2010-11-04 // 13:19:14
» sara

hej jag har två låtar jag vill att du ska lyssna på om du gillar dom kan du inte lägga upp dom i bloggen då och berätta vrf du gillar dom?:)



denna är den första



http://www.youtube.com/watch?v=0lTycbbXkfA

och här är den andra

http://www.youtube.com/watch?v=Qo65TSYPA98



snäällla om du gillar någon av dom lägg upp den på bloggen då och säg typ en läsare tipsa mig om dom här låtarna :D



peace N' love!

2010-11-04 // 14:27:58
» Anonym

hmm T.I tog med chris brown på den här låten för att båda två har gått igenom mkt på senaste tid! T.I'S ALBUM NO MERCY KMR 8 DECEMBER GO COP IT

2010-11-04 // 14:41:52
» JESSICA

skööön låt, me like=)

2010-11-04 // 16:11:29
URL: http://jessicatorreslopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback