Trött på fjällräven

Godmorgon på er alla tunga läsare!
Vaknade precis av ett samtal, det är nämligen så att jag vill sälja min svarta fjällräven expedition och imorse ringde en kvinna som var intresserad. Vi ska mötas upp imorgon och förhoppningsvis blir jag av med den. Min röda sålde jag redan förra veckan, jag vet inte om det bara är jag, men jag pallar bara inte med fjällräven jackorna längre. Då menar jag dunjackorna och inte den jag har på mig på facebook.

Det har blivit för uttjatat, alla går runt med samma jacka känns det som. Inte nog med det, det finns en annan anledning till varför jag inte pallar med fjällis. Jag har haft den jackan ända sen jag gick i 9an. Tro mig, alla färger också, marinblå, svart, röd.. You name it. Denna vinter är det dags för en förändring!

Jag har ingen aning om vad för jacka jag vill ha men det behöver inte vara värsta märket.
Ärligt talat så skiter jag i märket nu, det viktigaste är att den är varm.
Jag tror jag har mognat när det gäller sånt, förut ville man ha något för alla andra hade det.
Men inte längre, får se vad jag köper för vinterjacka helt enkelt. Egentligen vill jag försöka att skippa köpa en denna vinter faktiskt. Jag tänkte försöka klara mig med min fjällräven G-1000 men det kan bli svårt med tanke på hur kallt de säger att det kommer bli haha :P

Nä men jag får se vad jag köper för vinter jacka, men visst håller ni med mig om att fjällis är uttjatat?

Kommentarer
» Anonym

dom är ju varma iallafall haha

2010-11-27 // 14:15:09
» Anonym

alla babbar har dden bra att du säljer den :)

2010-11-27 // 14:31:17
» steff

dom e varma de e ba det som e bra med dom annars har jag aldrig gillat dom just för att exakt alla hade fjällisar.

2010-11-27 // 14:41:58
» BS

Extreeeemt uttjatade haha! helt rätt att välja bort den bryan :p

2010-11-28 // 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback