Ge aldrig upp

Kollade på precis klart på matchen mellan England och Frankrike.
Har inte så mycket för mig just nu, jag ligger bara på sängen och skriver det här inlägget.

Ska fan inte lägga mig sent idag, har märkt att jag är för trött och seg på dagarna pga det...
Idag hade jag en jobbig träning, vi hade fys och sen var vi ute och löpte i kylan.
Men helt ärligt så var det skitskönt att löpa, riktigt uppfriskande!!

Klockan var vid 5 och det var såklart mörkt ute, vi löpte förbi trafik och sjöar..
Tro mig det var jobbigt, ibland ville jag faktiskt bara stanna och vila lite grann.
Men jag fortsatte, jag krigade på och höll ett riktigt bra tempo hela vägen.

Utan att överdriva, jag peppade mig själv när jag sprang. Jag tog djupa andetag, andades in den kalla luften, kollade upp på månen och öppnade alla mina sinnen. Och på slutet gav jag verkligen allt jag hade, kändes riktigt skönt efter stretchningen och duschen. Kände verkligen att idag har jag fått ut någonting bra. Dessutom var min kondition mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

Men alla mina läsare lova mig en sak? När ni är i situationer där ni känner att ni vill ge upp så gör det inte, fortsätt bara att kriga för sen när du klarat av det så får man den där sköna känslan.
Och kom ihåg... What doesn't kill you, only makes you STRONGER!!

Kommentarer
» Momo

tack för att du skriver såna inlägg B du ger mig hopp!

2010-11-17 // 23:23:20
» SS

fortsätt med sånt, jag spelar själv fotboll o jag blir motiverad / inspirerad av dig, keep it up! <3

2010-11-18 // 17:46:52
» Stevie

Tack Bryan, jag har har en tuff period med fotbollen just nu, Jag läser på dina inlägg och slutar deppa det får mig att må bra. Jag tänkte först att du va en sån Guidetti typ som tror han är bäst. Men du är ödmjuk och har bra självförtroende:)Lycka till med framtiden im whit ya

2011-02-23 // 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback