Veckans låtar, Bryan väljer!

Då vare dags att presentera veckans låtar igen!
Den här gången valde jag ut låtarna helt själv utan eran hjälp om man kan säga så.

De senaste dagarna har jag laddat ner otroligt många sköna låtar, nya låtar, som ska överföras till min iPhone 4 som är på ingång om några veckor. Det gäller att vara fulladdad med bra musik om ni förstår vad jag menar haha. Nä men de synd att jag inte kan dela med mig all musik som jag har, det är ju omöjligt för mig att lägga upp allt på bloggen även om jag vill haha.

Några har även bett mig lägga upp mina spotifylistor som jag har men grejen är den att spotify har inte riktigt de låtarna jag lyssnar på. Visst de har t.ex. Drakes senaste album Thank Me Later men de har inte låtarna till artister som är mindre kända, ni vet vad jag menar. Och där har vi ett problem eftersom många av de låtarna jag gillar och lyssnar på ofta finns inte ens på spotify.
Dessutom använder jag inte ens spotify längre, har inte gjort det på flera månader.
Det var kul förra året när det typ var nytt men äh, orkar ej med det längre.. Behöver inte ens det.
Jag laddar ner låtar som jag själv gillar och vill lyssna på sen spelar jag upp de med iTunes, enkelt.

Hur som helst, nu till de tre låtarna som jag hade tänkt bjuda er på!
Jag kan säga direkt att det här är artister ni kanske aldrig har hört talats om tidigare men duktiga är de!
De är inga Chris Brown, Trey Songz men minst lika duktiga!! Ni ska veta att jag brukar lyssna på mindre kända artister ibland, eller väldigt ofta rättare sagt. Jag älskar rnb och det finns många bra artister där ute som inte får samma uppmärksamhet som de stora. Det jag vill komma fram till är att det inte bara är Chris Brown och Trey Songz som jag lyssnar på 24/7. Snälla det finns andra att lyssna på också!

Chrystian - Something About You
Skit skön låt med en otroligt fin text, lyssna och läs samtidigt så får ni se!

Jackie Boyz - Be My Valentine
Två duktiga grabbz med många sköna låtar, här har ni en av de!

RL - If That Ya Girl
RL från RnB gruppen NEXT har sen några år tillbaka satsat på en solokarriär.

Så vad tycks? Sköna låtar eller hur! Som sagt jag har så mycket mer jag vill bjuda på men det blir svårt att lägga upp allt här på bloggen tyvärr. Det enklaste är nog att du lånar mig din iPod så jag kan pumpa in lite chilliga låtar i den haha. Men bara så ni vet hittar ni alla de här tre låtarna på min youtube.
Gör mig en liten tjänst också, kommentera vad ni tycker om mina låtval så jag får lite feedback och sen en till grej. Vill ni att jag ska vara den som väljer ut låtar nästa vecka också? :)

Kommentarer
» The S

Jag håller med dig Bryan, Ne-Yo och dom andra artisterna har bra låtar men det finns andra att lyssna på också. Man måste inte alltid lyssna på dom som är kändast, fett bra av dig B :)

2010-11-22 // 23:09:31
» destina

niice :)

2010-11-23 // 01:22:42
» L

tunga låtar :)

2010-11-23 // 10:10:59
» jessica

love it,skön musiksmak har du :)

2010-11-23 // 14:28:13
» Anonym

nejnej de ska vara chipmunk ft chris brown - champion motiverande låt ska du alltid prata om så häär har du en BAAAAAAAAAM !

2010-11-23 // 16:56:08
» rnb4you

yaaow sköna låtar,skön blogg! keep up the good work..



dope songs

akon-body bounce

K-Young- the one

keri hilson- pretty girl rock....hennes nya album no boys alowed ÄR FETT BRA!!!



its keri baby!!!

2010-11-23 // 22:20:26
» BS

Sköna låtar! Gillar att du tar din egen väg också, istället för att bara lyssna på låtar som är populära. Jag tycker att du borde fortsätta välja veckans låtar själv, annars blir det mest låtar man redan hör 24/7 ;)

2010-11-24 // 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback