Veckans Låtar - Vecka 45

Till och börja med måste jag säga att alla som var med önskade låtar den här gången har gjort ett galet bra jobb! Det var otroligt svårt för mig att välja ut 3 låtar men som alltid så lyckas jag tillslut haha.

Av alla gånger som ni har fått önska låtar var det här nog den bästa, jag driver inte.
Många var med och kommenterade den här gången, och inte nog med det.
Ni önskade alla sorts låtar, allt från galet lugna rnb låtar till rnb låtar med bra tempo. I like that!
Det är så här det ska vara varje fuckin vecka vad fan!

Men vi kör igång da, här har ni de tre låtarna som jag fastnade mest för.

Tyga ft. Chris Brown - Wonder Woman (Önskad av: Alfa)
Lägg märke till att det var några stycken som önskade den här låten.
Men jag skriver Önskad av; Alfa eftersom han var den första som önskade den låten.
Men hur som helst, en riktigt skön låt ur Tyga's nya mixtape Well Done som släpptes igår!!
Tyga rappar med ett lugnt och skönt flow samtidigt som Chris Brown tar hand om refrängen fint.
Får lust att släcka lampan när jag lyssnar på den, det är en såndär låt man kan mysa till :)

Drake - I Get Lonely Too (Önskad av: Fatima)
Det här var ett mycket bra val av dig Fatima!
Den här låten tycker jag om fett mycket, ärligt talat jag diggar den som fan.
Och jag tror inte ens jag kan förklara med ord hur mycket jag gillar den.
Jag menar, 4 miljoner visningar på en månad talar för sig själv egentligen.. Behöver inte säga mer.
Den har fastnat i mitt huvud och jag brukar faktiskt gå runt och sjunga refrängen för mig själv ibland.
Gulligt, eller hur tjejer? Nä men skön låt, och precis som han sjunger i låten.. i get lonely too... :(

Nicki Minaj - Right Thru Me (Önskad av: Emily)
Det skulle bara kännas fel om inte jag tog med den här låten bland veckans låtar.
Det måste ni hålla med mig om? Fan vilken skön och bra låt av Nicki Minaj.
De flesta tjejerna glömmer bort att lyssna på låten på grund av killen som är med i musikvideon haha.
Men det är en bra låt men en grymt bra text, kanske lite komplicerad för vissa, den var lite svår för mig att förstå i början men när jag läste lyricsen senare så förstod jag vad hela låten handlade om.
Dessutom är det kul att se Nicki Minaj helt vanligt. Alltså med svart och inte rosa eller grönt hår.
Det är första gången jag ser henne bete sig vanligt i en musikvideo utan att hålla på fjanta och fåna sig!

Massor med plus till veckans låtar vecka 45!!!

Kommentarer
» Anonym

Bryan börja inte hata på Nicki nu. Seriöst gå inte över gränsen. Hon fånar inte sig , hon har en egen stil.

2010-11-08 // 23:23:33
» Anonym

Vad tycker du om Rasheeda, Diamond, Lola Monroe, Trina och de andra female rappers? Du borde skriva mer om female rappers eftersom dem flesta som läser din blogg är tjejer!

2010-11-08 // 23:26:04
» Anonym

Bryan kan du inte ladda upp din låt ''bang bang'' pleaseeee really like it! Keeep it up, bless.

2010-11-08 // 23:29:15
» therese

Dör för Willy Monfret :P (killen i nickis video)... Det gör ont att kolla på honom. Vill typ inte leva längre...

2010-11-09 // 00:38:35
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» anonymus

det är ju bara personer från Young Money!

2010-11-09 // 16:44:36
» Lady A

Omg Nicki Minaj - Right thru me, bästa låten och finaste killen!

2010-11-09 // 21:47:23
» Anonym

tyga kommer til norge 7-11 desember :D yeeee

2010-11-10 // 23:02:23
» Leonora

Måååååste bara ge dig två helt amazing låtar.

- Nicki Minaj & will.i.am - Check it out

- Nerd - Hypnotize U

bleeeeesss

2010-11-12 // 14:59:31
» Adrian

Vad har du köpt din gråa mössa?

2010-11-13 // 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback