Veckans Låtar, Vecka 46

Ärligt talat så var det längesen jag uppdaterade lika mycket som nu.
Har kastat in flera inlägg på mindre än en timma, är det ens bra att jag gör det?
Ni hinner ju knappt kommentera inläggen haha.

Men hur som helst som jag väldigt ofta brukar säga haha, det är dags för mig att presentera veckans låtar. Återigen gjorde ni ett galet bra jobb, dessutom hade ni mindre tid på er. Kul kul att det var några stycken som var med och önskade. Typ hälften önskade låten What My Name haha, okej jag ska inte överdriva. Det var inte hälften men många var det i alla fall så den väljer jag ut bland veckans låtar!
Fuckin driver de med mig? Snart 5 miljoner visningar och inte ens 3 dagar har gått, snacka om poppis!!
Det var många som önskade den låten så jag skriver inte upp något namn. Riktigt bra är den i alla fall, videon också. Skitskön. Påminner mig lite grann om hur Rihanna var förut, GLAD!

Är jag den ända som känner att hon är på väg tillbaka till sitt gamla jag igen med albumet LOUD?
Det känns verkligen så, hon har långt hår och spelar in låtar med glädje. Whats my name är riktigt skön och även låten Only girl in the world är bra! Kul att Rihanna är tillbaka, man får inte heller glömma att Drake gjorde sin grej i den här låten, han tar hand om låten riktigt fint och kickar igår den bra med sin vers i början. Snacka om att videon är gullig, fan jag önskar att jag var kär när jag ser på den...

Nästa låt är Down on me med Jeremih & 50 Cent.
Även den var det några stycken som önskade men jag kan säga att Ezgi var den första.
Fan jag diggar låten och refrängen fastnar i huvudet. Men shit vad irriterande, jag tänker på den där killen med krulligt hår och glasögon ni vet... Han som gjorde en hemmagjord video med 50 från ingenstans haha. Galet irriterande, jag ser hans FACE när jag lyssnar på låten fan haha. Jobbigt.Jobbigt.

Chris brown ft. Kevin McCall - Between the lines (Önskad av: Sasha)
Najs låt, har faktiskt inte hört den tidigare så gick in på youtube en snabbis för att lyssna.
Den är ny och grejen är den att jag inte har haft någon tid för att ladda ner nya låtar på sistonde.
Men riktigt skön är den måste jag säga och som vanligt kan jag väl säga? Är CB med bland veckans!

Kommentarer
» therese

Näää mina låtar som jag önskade var mycket bättre ;) lyssnat sönder de där redan tyvärr haha..

2010-11-15 // 01:01:36
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Andrea

down on me är en ny favorit nu, vilken bra låt alltså !

2010-11-15 // 01:10:49
URL: http://andreautas.blogg.se/
» Dennis

Hej bryan.Kan du inte ta upp vart du köper dina skor (Airmax)?

2010-11-15 // 04:16:24
» emma

Gillar att du uppdaterat så mycket.

Kolla in min nya fotohemsida.

http://wix.com/ezphoto/ez



bless

2010-11-15 // 15:07:35
URL: http://emmazandihn.blogg.se/
» Philip

Bryan, du måste ha med Bow Wow - Put That On My Hood (ft. Sean Kingston) i nästa veckans låtar!:)



Den e bara föööör skön + att den va med i slutet på Lottery Ticket.

2010-11-15 // 18:04:54
» Ezgi

Haha måste säga att jag blev riktigt jävla glad när jag såg att du hade valt min låt Bryan, tack! =)



Din blogg är bäst!

2010-11-15 // 18:22:43
» Anonym

Den här Sasha ? Jag har en känsla av att hon snodde den låten från mig driver.

2010-11-15 // 18:26:15
» Matilda

det är jättebra att du uppdaterar mycket! jag kollar din blogg så fort jag sitter vid datorn, och det är härligt att ha mycket att läsa!

din blogg är den bästa! fortsätt så som du gör, för du är helt grym :) och du har lätt bästa musiksmaken!

2010-11-15 // 20:33:07
» winta

hej bryan! J holiday - Ditto måste vara med i veckans låtar . Lyssna på hela.... jag vet att du kommer att digga den;)Please lägg upp den på bloggen

2010-11-18 // 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback