Veckans Låtar - Vecka 44

Owiie jag hann precis före midnatt, checka tiden!!
Den här veckan var det inte så många som var med och önskade låtar men det underlättade ingeting.
Det var fortfarande galet svårt för mig att välja ut tre stycken, men jag lyckades.. Jag lyckades haha!

Innan jag presenterar veckans låtar vill jag bara säga till Therese att jag var fett nära på att välja ut The Dreams låt som du önskade, jag var också fett nära på att välja ut en av låtarna som Salma önskade. Inte nog med det!Även tjej med namnet Derya hade önskat grymma låtar och jag var fett close på att välja ut hennes önskade låt Never Ever med Ciara. Grymt bra val tjejer & grym musiksmak!



Men anyways låtarna jag fall för mest och som officiellt blir veckans låtar vecka.44 är följande:

Lil Wayne ft. Drake - Right Above it. Önskad av: Betiel

Chris Brown - Yeah x3. Önskad av: Patrik

Rihanna - PS Im still not over you. Önskad av: Winta


All cred till er alla som var med och önskade, gryma är ni. Ser verkligen fram emot nästa vecka!!
Men på tal om denna veckans låtar så är jag nöjd med mitt val. Weezy, Breezy och Rihanna.
Tre grymma artister + tre sköna låtar, det blir inte bättre än så.
Jag vet inte hur ni tänker när ni hör Rihannas PS Im still not over you men jag får tillbaka den där gamla feelingen när Chris Brown var tillsammans med henne. Fan vad de passade och var söta ihop!!
Klicka här och läs de två översta kommentarera, folk saknar the old Rihanna...
Och jag är spikat en av de men vi behöver inte gå in på det just nu, vi lägger det åt sidan.

För att hitta de tidigare veckans låtar gå in på kategorin Musik.

Kommentarer
» KING

Tjo man! du e tung asso haha, diggar dinna vidds man haha, undrar hur du fixa din blogg och sådär? håller på att fixa en blogg som jag ska använda en dans blogg, så undra det där då du verkar ha egen hemsida. P P P PEACE

2010-11-02 // 00:13:50
» D

Bryan, lyssna på Ricky Blaze - You & I.

Galet bra! :))

2010-11-02 // 02:27:40
» Anonym

yeah x3 är väl snarare pop än rnb vilket de flesta låtarna du lägger upp är.. eller inte de flesta men vissa :p not hatin just sayin

2010-11-02 // 11:51:05
» Anonym

Love ur stil bryan:)

2010-11-02 // 13:54:39
URL: http://saronitha.blogspot.com
» Patrik kousis

Tuung du e som tar upp yeah :D , på kvinnliga borde impossible kommit up :D

2010-11-02 // 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback