Youtube.com/BryanMassa91


Shoo bloggen!

Jag har inte kunnat blogga under dagen eftersom jag har vairt iväg med familjen och firat
Mamma och Pappas 29-åriga brölloppsdag! Och nu på kvällen har jag även spelat FIFA med min syrras pojkvän så upptagen har jag varit, vill bara säga att jag krossade honom total haha!
En riktigt trevlig dag har jag haft, ärligt talat.. Det finns inget som betyder mer än familjen <3

Men anyways, jag vill att ni tar en titt på min youtube kanal eftersom den är ändrad.
Antingen klickar ni på min youtube ikonen som finns på höger sida av bloggen eller så skriver ni in youtube.com/BryanMassa91 på webbläsaren.
Tidigare har det varit så att när man gick in på min kanal såg man bara mina fotbollsvideos.
Nu är den som sagt ändrad och man kan se alla mina videos som jag har laddat upp, kul eller hur!

Om ni går in på min youtube kanal nu så kommer ni att se att jag har fyra olika kategorier.
  • BryanMassaFootball (Mina egna fotbollsvideos)
  • MulattoBee.se (Mina videos som är till för bloggen)
  • Music (Allt som har med musik att göra, dvs. Musikvideos, låtar, uppträdanden m.m.)
  • Football (Fotbollsvideos, mål m.m.)
Något som ni säkert redan har märkt är att jag använder mig mest av Videofy när jag laddar upp mina videos som ska publiceras här på bloggen, men jag ska försöka variera lite grann så därför är det grymt om ni kollar in kategorin MulattoBee.se på min youtube. Det enklaste är nog att du prenumererar på min kanal, för då kommer du att se mina senaste uppladdade videos på youtubes startsida!
Är du inte medlem hos youtube så skapa ett konto, det är enklaste sättet att få tag på mig i alla fall.
På facebook kan det bli för mycket ibland, folk skriver på chatten och skickar meddelanden 24.
Men på youtube är det mycket lugnare, så se till att skapa ett konto, adda mig som vän, prenumerera och skicka ett meddelande om det är något du undrar över så svarar jag ;)

Jag har redan över 500 prenumeranter och 100 vänner så holla at me på youtube!!
Glöm inte, spana in min kanal nu och släng gärna in en kommentar här efter att du tagit ett titt :)
http://youtube.com/BryanMassa91

Kommentarer
» Ayan

Fan vad bra, jag kommer följt dig tidigare på youtube men jag har alltid haft svårt att hitta dina andra videos. Jätte bra att du har olika spellistor nu, det är enklare att hitta dina videos så som det är nu :)

Jag gillar den här videon btw http://www.youtube.com/watch?v=Al7JpXKACwA du bbehöver inte ZOOMA in i mitt FACE hahahah

2010-11-21 // 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback