Äntligen, en läsare som förstår. Tack.

Sitter och kollar på kvällens hetaste match mellan Milan och Juventus.
Men det är halvtid nu så jag passar på att läsa de senaste kommentarerna jag har fått.

Det var någon eller några som kritiserade Kim Kardashian och själva inlägget jag skrev om henne.
De hade typ skrivit att jag inte vet hur hon är som person, att hon kanske är bitchig och så.
Men deet är klart jag inte vet hur hon är som person, asså pleasee haha.

Den här läsaren förstår mig verkligen, tung är du!
Vill bara lägga till att de bilderna jag la upp på Kim i det tidigare inlägget inte är redigerade.
Det är oredigerade paparazzi bilder och ändå blir hon så perfekt på bilderna, snacka om HET!

Kommentarer
» E

Riktigt sant! Palla att dem bryr sig och tänker så, det är ju ditt liv. Han tycker som han tycker, inge mer med det!

2010-10-30 // 22:49:15
» Isabelle

haters keept hatin, keep making him famous ;)

2010-10-31 // 01:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback