ÅRETS MÅL 2010!!!

Det här kan jag sitta och kolla på om och om igen hela dagen!
Jag vet inte hur många det var av mina läsare som såg matchen mellan Parma och Milan.
Jag vet inte heller hur många av er det var som såg Andera Pirlos magiska skott.

Jag såg matchen med farsan i vardagsrummet och tro mig... Vi båda blev helt chockade när vi såg det vi såg!
Det är inte varje dag man bjuds på något sånt kan jag säga.

Det var helt fantastiskt, det kom liksom från ingenstans. Och känslan när man såg det live och inte på någon repris går inte ens att förklara, jag trodde inte det var sant. Så fint var det, helt fantastiskt. Otroligt... Ah ni ser jag finner inga ord för att förklara hur snyggt och elegant det var. Ni får klicka på play och se detta för er själva, helt sjukt.

Vilken känsla, vilken högerfot Andrea har, det är magiskt asså. Kommentatorn gör det ännu najsare hahah!
Ni skulle sett mig när den gick in i mål, jag flippade ur totalt! Ställde mig upp och skrek som fan!
Fotboll, Fotboll, Fooootbåååååååll. I LOVE IT!

Kommentarer
» Marcus..

Galet mål!



www.mmarcuswwest.blogg.se

check out!



2010-10-02 // 23:55:24
» MISS

Alltså seriöst, hi hater inlägget var dubbelmoral. Du hatar på Kissie, du hatar på Kenza, du hatar på tjejer med fejkuggs.. Och du säger att de är haters för att de försvarar tjejer med fejkuggs? Det är elakt av dig, tänk folk som inte har råd med äkta uggs. De är faktiskt dyra.



2010-10-03 // 00:07:53
» pocahontas

Heej! älskar din blogg du e sjukt tung grabb. Undra bara ifall du kan hjälpa mig med ett dilemma. Om man ska köpa psp vilken ska man då köpa? Vilken är den senaste eller den bästa =) tack på förhand.

2010-10-03 // 01:23:14
» YT

han har altid haft tunga skott, checka bara in målet mot real madrid i champions leauge grupp spelet förra året!! men i år krossar real milan!! och pirlo kommer inte komma ngnstans

2010-10-03 // 08:52:41
» LAZA MORGAN - THIS GIRL

Bryan lyssna på denna låten Laza Morgan - This girl sjuukt bra asså ! måste bli veckans låt inget tvek på det asså thihi

2010-10-03 // 11:20:57
» BS

Det var sjuuuukt!! Ronaldinho hahaha skön han är

2010-10-03 // 13:03:48
» yaaa diiiiiiig

araberna gör jue allt hahhahhahahah

dude börjar fan gilla milan nu när kevin och zlatan är med

men arsenal är fööööörsssst

2010-10-03 // 13:04:49
» Anonym

bryaaaan snabb fråga bara som jag hoppas du lägger ut på bloggen för jag behöver hjälp! asså nu när vintern börjar komma och sånt.. vilken vinterjacka ska tjejer ha? diggar du tjejer med fjällräven eller vad ska man ha för något som endå ser bra ut! vad diggar ni killar för vinterjackor på tjejer? taaaack puuss! galen blogg :)

2010-10-03 // 14:03:53
» S

hahahah skön kommentator, ennu roligare om man fattar det han säger

2010-10-03 // 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback