Bryan tipsar Musik!!

Det var ju ett tag sen jag spanade in med ett inlägg där jag tipsar er om en skön låt så här har ni!
Lloyds - Get a Room. Egentligen behöver jag inte skriva så mycket om den här låten, det ska räcka med att ni klickar på play och lyssnar. Den är så fuckin skön, utan att överdriva den är fööör skön!
Ni vet videoinlägget när jag har tofsar i mitt hår haha? Det är exakt den här låten jag lyssnar på i början av videon.

Diggar låtens text och handling. Texten handlar såklart om kärlek, det är typcial Lloyd. Han sjunger ju alltid om kärlek och det är precis det jag och så många andra gillar. Jämfört med några av hans andra låtar så är den här lite snuskig, man kanske inte tänker på det när man lyssnar men läs lyricsen så får ni se själva hehe, eller kolla bara namnet. Get a Room, det säger allt liksom. Låten handlar om att han träffar en tjej på klubben, de strular och han vet att hon gillar honom så han vill få tag på ett rum så de kan make out, yesyes ni förstår.

Lloyd borde fan göra en musikvideo till den här låten, fatta vad grym videon skulle kunna bli! Jag kan redan se videon i mina tankar... Tänk er något liknande som Trey Songz musikvideo Say Aah.
Men hur som helst, diggar låten fett mycket. Som sagt, texten, handligen och tempot i själva låten är riktigt nice!

Lloyd gör sin grej! Asgrym är han och ni alla vet att han är en av mina favoritartister, jag har skrivit det så många gånger förr. Typ alla Lloyds låtar är galet bra, han har ingen låt som är dålig det kan jag lova er och just därför rekommenderar jag honom varmt till alla mina söta och sköna läsare. Han gör bra musik, så enkelt är det.
Klicka på play nu och höj volymen lite grannah!!
We'll be kissin' in the club i know you feelin' me.
I can see we gonna need a little privacy.
So you can be as loud as you wanna be.
I got an idea . . .

Kommentarer
» Anonym

Tack för låten mannen den ska in i min ipod direkt :D

2010-10-02 // 23:03:29
» farre

fETT BRA FAN första gången man lyssnar på den fastnar den i huvudet!

2010-10-02 // 23:28:19
» cindy

älska rnb hehe :D

2010-10-03 // 21:35:42
URL: http://ladybui.blogg.se/
» yes

lloyd är också min favorit, var och såg han på berns förra året och han var aaawesome!!

2010-10-07 // 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback