Busy, Busy, Busy

Jag har varit upptagen i stort sett hela dagen.
Ni som följer mig på min fan page har säkert lagt märke till att jag har uppdaterat min status.
Jag har skrivit några meningar på min fan page men jag har inte haft någon tid för att blogga.

Förut tipsade jag er hela tiden att följa mig på twitter eller min fan page och det är just för såna här tillfällen.
Tillfällen då jag inte hinner blogga och skriva så mycket men hinner slänga in en eller två meningar på t.ex. twitter.

Jag ska käka nu men spanar in senare ikväll.
Under tiden kan ni klicka på play och njuta lite grann av den här tunga låten med den här tunga artisten hah!
Peaace!

Kommentarer
» Miko

Ska kika förbi ^_^

2010-10-08 // 00:45:32
URL: http://mikohime.blogg.se/
» Aleks

Hey mr. busy som aldrig svarar på kommentarer. D behöver du inte göra nu heller. Men ber dig verkligen o göra mig en tjänst o gå in på min blogg och bara läsa det senaste inlägget som handlar om en resa till gambia som jag ska göra i vinter, och se om du eller någon av dina läsare kanske kan hjälpa mig på något sätt?

Skulle vara hur snällt som helst.

Hälsningar.

2010-10-08 // 01:10:13
URL: http://vybz.blogg.se/
» Elisa Vecchio

Bryan snälla hjälp mig med en grej! Jag vet att du är 18 och behöver inte bry dig om sånt här! Men jag är 16 och vill se Joe live och vet att många andra vill se honom lika mycket som jag. Det är 18 års gräns och jag och många andra vill se honom så jag har skapat en Facebook grupp som jag sedan ska maila till Göta källare och försöka göra så att alla som vill se honom ska få det.

Men jag skulle behöva din hjälp för jag vet att du gillar Joe och att dina läsare lyssnar på samma musik som dig. Kom igen Bryan behöver din hjälp!



http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Sank-aldersgransen-pa-Joes-konsert/165248743486089

2010-10-08 // 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback