Chillin bara, ingen stress at all.

Yes då vare dags igen, dags för ett kvällsinlägg som jag vet att många där ute har väntat på.
Jag kommer bjuda er på en skön låt i det här inlägget men först tänker jag berätta lite hur min dag har sett ut.
Det blev inget gymmande idag som jag hade räknat med men det gör inget för jag tänker ta igen det imorgon.
Istället har jag tagit det lugnt hemma hela dagen. Ni vet själva, de ba chillin här.. Ingen stress.

Jag har kollat på fotboll, snurrat håret, spelat FIFA med Richy, kollat på UFC och tagit ett varmt bad.
Vi kan börja med fotbollsmatcherna jag såg på idag, jag följde första halvleken av Londonderbyt mellan Fulham och Spurs som slutade med seger till Spurs efter ett tungt skott av Huddlestone. Men det man kommer ihåg mest av den matchen var hur Spurs kom tillbaka redan en minut efter att de släppts in ett baklänges mål. Ni som såg matchen vet exakt vad jag menar och visst förtjänade Van Der Vaarts chipp att gå ribba in.. Det var så snyggt.

Efter en halvlek i London ville jag kolla på matchen som spelades i Manchester mellan United och West Brom.
United hade med sig en trygg 2-0 ledning in till den andra halvleken men matchen var inte slut.
West Brom kom tillbaka från ingenstans egentligen, helt sjukt och jag fick chocktillstånd när de kvitterade till 2-2.
Trodde inte det var sant när Van Der Sar tappade bollen och serverade för Tchoy.
Asså min första reaktion när han tappade bollen var OMG!?? Sen tänkte jag men hoppa och ta den då??
Men det gjorde han inte ens vilket såg väldigt konstigt ut, om inte han skulle hinna ta tillbaka bollen så skulle han i alla fall vara där och kunna störa Tchoy. Aja, jag tycker bara det var kul och bra för Arsenal som vände och vann på hemmaplan mot Birmingham. Chelsea kryssade mot Villa vilket också är bra för Arsenal, vi vill ju vara med och kriga där uppe tillsammans med United och Chelsea så helgens resultat är vi Arsenal fans väldigt nöjda med.

Senare på kvällen, eller nej före kvällen kom Richy förbi mig. Vi lirade några FIFA matcher lite lätt sådära, vi ska lira mer imorgon. Men som sagt, senare på kvällen var det dags för UFC. Livesändning direkt från London!
Skit nice var det, jag hadde laddat ordentligt med chips och läsk också.
Sen efter lite fight kollade jag på kvällens sista match mellan Malaga och Real Madrid som slutade med 4-1.
För första gången den här säsongen missade jag en Milan match men de vann i alla fall utan problem och min älskling Pato tillsammans med min andra favorit Robinho fick näta. Fick höra att Ronaldinho hade galen show också.
Såg hans tunnel när jag kollade på highlightsen från matchen, asså haha. Motståndaren blev helt uppsnurrad ju.

Men nu får det räcka med allt fotbollssnack, vissa tjejer tycker det är ointressant och just därför tänker jag avsluta det här inlägget med en skööön rnb låt for the ladies. Klicka på play och bara njut, en bra låt med bra handling och text!
That's Why I Love You, You Mean The World To Me. With You Im Complete. Im Glad You're My Boo . . .

Kommentarer
» andre

Trodde din favorit var KP Boateng ;)

2010-10-17 // 00:40:47
» Derya

ne, det var chill att läsa :D

2010-10-17 // 00:56:47
» Anonym

Alltså omg vad snygg du är!

2010-10-17 // 03:54:58
» G

Tja Bryan kan du inte lägga upp videoklipp på när du lirar FIFA11??

2010-10-17 // 10:52:46
» Anonym

vad heter låten ? :)

2010-10-18 // 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback