Cristiano Ronaldo

Vilken lirare.
Min idol, min förebild, världens bästa fotbollsspelare!

Jag vet inte om ni har märkt det men jag har faktiskt en likadan t-shirt som honom bara att min är svart med lime grön text och ett vitt NIKE märke. Tycker i alla fall att den vita som han har på sig är mycket fräschare än min haha.
Ni ser också att han har på sig Air Max, det är sjukt.. Vi har likadana grejer fast i olika färger ju hahah.

Jag har en dröm och det är att vara på planen samtidigt som Cristiano.
Jag bryr mig inte om vi spelar för samma lag eller inte men jag vill bara vara på planen samtidigt som honom.
Det skulle vara riktig känsla att få spela match med eller mot snubben man verkligen ser upp till.

Cristiano gör 3000 sit-ups varje fuckin dag, han stannar kvar efter träningarna för att träna ännu mer.
Killen har en vilja som inte många har och det är en stor anledning till varför jag diggar honom så mycket som jag gör.

Videon jag tänker visa er nu är från Oktober 2008, exakt 2 år sen. Så det jag säger om United kan ni glömma haha!
De bara Arsenal, men hur som helst... Jag blev intervjuad en snabbis före Portugals träning på Råsunda Stadion!

Kommentarer
» andre

messi är bättre

2010-10-14 // 18:56:08
» Anonym

hahahah

2010-10-14 // 19:15:10
» Alle

sluta härma mina örhängen

2010-10-14 // 19:30:28
» NADIA DEN BÄSTA!

HAHAH BANJAMIN SÅHÄR GLAAAAAAAAAAAAAAD

2010-10-14 // 22:10:32
URL: http://locitas.blogg.se/
» TH14

EN riktig gunner hade aldrig lagt en så äcklig kommentar..en gång gunner alltid gunner! men annars en shysst blogg!

2010-10-14 // 23:52:37
» Miriam

Kikar in...

Hoppas du haft en bra dag! :D

2010-10-15 // 17:11:10
URL: http://diamondgloss.blogg.se/
» Ronaldo Lover

Asså Ronaldo är verkligen en skit bra spelare.

Real Madrid äger ju ut. Cristiano Ronaldo är den snyggaste och bästa killen i hela världen.

´Love Him<3

2010-10-21 // 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback