Dagen börjar närma sig sitt slut

Dagen börjar närma sig sitt slut och innan jag börjar skriva mer så måste jag bara säga att jag kanske har uppdaterat fööör bra idag? Det känns nästan så, jag har uppdaterat så mycket att ni knappt har hunnit kommentera inläggen haha. Jag vet inte, är det dåligt eller bra att jag uppdaterar ofta?

Anyways, jag tog ett skönt och varmt bad för inte så längesen. Fixade också mitt hår lite grann innan jag hoppade i badet, asså bilden som ni ser ovanför är gammal. Ni vet själva att jag har mycket hår nu.
Låt mig göra det klart för så att ni vet.... Laddar jag upp bilder på mig när jag har rakat så är det gamla bilder, oroa er inte jag kommer skriva på bloggen när jag klipper mig, om jag nu gör det haha.
Har snart sparat håret i 6 månader! Det är starkt fan, riktigt starkt!
Jag som brukade raka håret varannan vecka förut hah.

Men som sagt efter badet har jag bara tagit det lungan och suttit vid laptopen.
Surfade runt på lite olika sidor men var för det mesta inne på youtube.
Som jag brukar säga till mina kompisar, youtube är min tv! Jag hittar alltid saker som jag vill se.
Och den här gången dog jag av garv när jag kollade på den här videon där rapparen Lloyd Banks gästar hos Chelsea Lately Show för att promota hans nya album The Hunger For More 2. De säger saker som fick mig att garva, jag tänker inte skriva så mycket mer utan ni får klicka på play själva och kolla.
- So what does G-Unit stand for?? Gorilla Unit... Oww, that soundsss... Hahah!

Kommentarer
» Sibel

Jag tycker att du ska lägga in fler bilder typ när du är ute och softar med dina vänner osv o typ vilka du hänger med de vore kul o se typ mingel bilder o videos med dina vänner skulle va kul :)

2010-10-26 // 00:35:21
» dd

Yeeeah, fortsätt sådär! :D

2010-10-26 // 00:42:48
» She is my sin

Jättefin bild :)) Det är asbra att du uppdaterar ofta! Och jag håller med Sibels kommentar.

2010-10-26 // 01:08:51
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Anonym

du passar bättre i snaggat! just so u knw :)

2010-10-26 // 03:17:33
» sabina

de e fett bra när du bloggar mycket ... keep it up bryan

2010-10-26 // 09:34:57
» ssss

Håller inte med anonym, myyycket finare i hår! :)

2010-10-26 // 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback