Dagens händelse

Helt trött sådära hahah!
I know, I know ni är sura på mig eftersom jag inte bloggade på hela dagen.
Im sorry men jag har inte haft tillgång till någon dator eftersom jag inte har varit hemma.
Har i stort sett varit på gymmet hela dagen idag.

Jag vaknade faktiskt lite sent idag, första gången på ett rätt så bra tag.
När jag vaknade åt jag en bra frukost sen spelade jag FIFA såklart. Spelade 3 matcher onilne mot Danne på FIFA11 och som vanligt krossade jag honom utan problem. Ska jag vara helt ärlig så hade jag stora problem i våran andra match, jag låg under med ett mål tills den 90 minuten då min kusin Kevin Prince Boateng kunde kvittera.
På förläggningen kunde Ibra och inhopparen Pippo Inzaghi punktera matchen helt och hållet hahah.
I den tredje matchen vilket också skulle bli den sista matchen eftersom han avbröt "vann" jag med 2-0.

Efter allt FIFA rörde vi oss till gymmet, det blev ett CORE EXPRESS PASS i 30 minuter idag och den här gången kändes det faktiskt inte lika jobbigt eftersom kroppen börjar vänja sig nu. Man orkade mer liksom men det var fortfarande fett med jobbigt såklart. Jag rekommenderar CORE passet till alla mina söta och sköna läsare som diggar att hålla kroppen i god form, det är ett galet jobbigt pass som ger galet bra resultat!

Nu Till Dagens Händelse!
Vi såg värstaaa tjejen på gymmet! Fråga Danne själv om jag inte ville wajfa henne.. Så fin var hon...
Hahah, håret, längden, kroppen, antisktet... Allt, asså allt, perfekt!
I början hade jag inte ens haffa på tankarna, vi båda tyckte hon var fett med najs och fortsatte snacka om annat.
Sen klickade det i mitt huvud; Bryan haffa va gööruu? Men då var det försent för att jag fick aldrig något bra läge.
Jag kommer säkert få läge igen, grejen är bara den att det här var första gången jag såg henne på gymmet. Hoppas bara det inte var första och sista gången haha, nä men skit i, ingen stress...

När vi bastade försökte vi gissa hennes ålder, jag gissade på att hon är 90a eller 89a på grund av hennes mogenhet, asså sättet som hon var och sättet som hon tränade. Hon lallade inte runt på gymmet t.ex.
Men Danne säger att man inte ska luras av sånt och det är ju sant på ett sätt, han gissade på att hon är 91a.
Vi får vänta och se, jag tänker snackish med henne nästa gång jag ser henne, enkelt!

Kommentarer
» Anonym

vart tränar du?

2010-10-06 // 00:26:35
» Anton

Du fångar henne nästa gång Bryan ;)

2010-10-06 // 00:26:51
» melissa

du är fett feg du säger alltid att du ska haffa nästa gång du gör det aldrig på en gång !

2010-10-06 // 09:25:05
» mostafa

Haha för nice dag brush

2010-10-06 // 15:33:03
» Anonym

du ser bra ut på den bilden :)

2010-10-06 // 18:10:17
» Anonym

när ska din syrra börja blogga igen? :P

hälsa henne att hennes blogg e braaaa!

2010-10-06 // 23:39:28
» idah

haha melissa har rätt, när du snackar om tjejer du ser som ser bra ut går du aldrig fram o snackar "fick inget läge, dom gick av bussen, blbalabla" action man!

2010-10-07 // 00:11:59
» Anonym

Fegis :)

2010-10-08 // 18:03:23
» Yohanna

Hahaa, mogenhet XD

2010-10-08 // 20:01:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback