Nu är det dags att sova

Jag vet exakt vad vissa tänker, Bryan vad fan har du på skallen?

Alla mina afrikanska systrar och bröder vet exakt vad det är haha.
Det är sånt man måste sova med varje natt när det gäller att ta hand om sitt hår.
Nu får jag flashbacks till 2007 och 2008 då jag hade inbakade flätor...

Jag var tvungen att sova med min durag varje fuckin natt så att flätorna inte skulle bli slitna.
Det är inte värsta grejen men ibland kan det vara jobbigt.. Jag kommer ihåg en gång då jag sov över hos en kompis helt oplanerat sådära, och när jag skulle lägga mig i sängen kom jag på att jag inte hade någon durag.

Grejen är den att nu när jag precis har fixat dreadlocks.. eller jag har inte riktiga dreadlocks nu men man kan säga att jag håller på odla det haha. Man måste snurra på håret för att få igång det hela så jag började idag!
Och jag vill inte att allt som jag har snurrat ska bli förstört så därför sover jag med min durag i natt.
De riktiga dreadsen kanske börjar komma fram om 2 eller 3 veckor, tror jag!
Jag är inte helt säker men jag ska fråga några som kan mer om det imorgon.
Jag säger Godnatt på er alla sötisar med mina två bilder och den här överdrivet sköna låten av LL Cool J!
No doubt, Im the player that you talking about!

Kommentarer
» Anonym

Skitnice att du fixar dreads Bryan! Tycker du ser lite fjollig ut annars haha men det blir riktigt coolt asså.

2010-10-16 // 01:32:16
» bennifer

du har babyface vf ska du ha hår ahahahaa

snagga dig.

2010-10-16 // 12:20:58
URL: http://sssuccesful.blogg.se/
» nathalie n

hahaha , min mamma o jag har också såna efter vi flätat håret !!!

"bad mössor"

2010-10-16 // 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback