Dags för städning!

Yeaah 3x nu ska jag städa rummet!

Det har blivit galet stökigt, tomma fanta burkar vid fönstret, kläder på golvet, damm på tvn och mycket mer. Ska ta och sätta på skönskön musik som jag kan städa till för annars är det bara tråkigt.

Jag vet inte hur ni är men jag är en sån person som måste lyssna på musik när jag typ diskar eller städar. Fast än det är bland de tråkigaste som finns så blir det ändå kul när man gör det till musik.
Man får liksom den där kicken! Förstår ni vad jag menar eller?
Så nu tänker jag höja volymen till max och pumpa tunga låtar så basen gör att mitt rum vibrerar hah!

Första låten jag tänker sätta på är Chris Browns Yeah 3x.
Fan vad kul att killen är tillbaka på riktigt nu.
Han langar musiken, glädjen och dansen... Vad mer kan man begära? Han är tillbaka baby!
Det här är hans senaste musikvideo som släpptes för några veckor sen. Låten heter som sagt Yeah 3x och kommer att vara den första singel ur det kommande albumet F.A.M.E. (Forgiving All My Enemies).

Kommentarer
» Jessica

haha yea, låten är grym och jag gör exakt samma sak om jag måste städa. Jag höjer musiken och sätter igång!! :)

2010-10-31 // 16:12:23
» kristina ab

hahah precis som jag , alltid musik , lyssnar på musik till allt jag gör :D pluggar,städar,läser,tare lugnt allt med musik! Bara chris brown <3

2010-10-31 // 16:57:36
» dd

det går fan inte utan musik :))

2010-10-31 // 17:56:01
» therese

läppar :))

2010-10-31 // 18:03:56
URL: http://sheismysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback