Ibland kan det vara så fuckin skönt att sova!

Jag vaknade 8 imorse, åt frukost och spelade FIFA. Allt kändes bra men sen efter några timmar, runt klockan 11 så blev jag heeelt trött. Asså tro mig alla mina krafter bara försvann haha, hade ingen energi kvar alls.
Så jag la mig i sängen och deckade dierkt, det var i alla fall fett skönt att lägga sig i sängen.

Det värsta är ju när man inte är så trött och ska försöka sova, det är mest jobbigt för då tvingar man sig typ till sömn men när jag la mig i sängen igen runt 11 imorse var jag så trött att jag tyckte det var skönt haha.

Min sköna sömn blev däremot förstörd för typ en halvtimma sen av min syrra Liza.
Hon hade tydligen ingenting för sig så hon bestämde sig för att väcka mig, fatta vad jobbig hon kan vara ibland!
Hon kom in i mitt rum och skrek Bryaaaaaaaaan Vaaaknaaaaaaaaaa!
Då vaknade jag såklart haha och jag är en sån person när jag vaknar så har jag svårt att somna om igen.

Jag kan typ inte somna om igen så jag bestämde mig för att gå upp bara. När jag gick upp var jag heeelt seg.
Ni anar inte asså, min högra arm var helt död haha, den sov.. Jag kände sådära prickar på den..
Hahah ni vet vad jag menar, asså jag låg på armen i ett bra tag under tiden jag sov och den fick ingen bra blodcirkulation så ahh ni förstår hahah. Skit svårt att förklara..

Kommentarer
» Mostafa

Haha synd brosh

2010-10-01 // 21:34:22
» Anonym

UPPDATERA!!!! :(

2010-10-01 // 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback