Ett viktigt meddelande till alla tjejer!!

Usch, Gå Inte Runt Med FEJKADE UGGS!

Kommentarer
» shadi

va spelar de för roll om de är fejk? skor är ju skor till för att skydda fötterna DÖÖÖH?

2010-10-01 // 18:49:57
» Julia W

haha fett syyynd...palla ens lägga ner en video till att snacka om fekjade uggs?



Uggs kostar ganska mkt om man vill ha äkta vara, tjejer kanske hellre vill lägga ner sina pengar på annat än ett par uggs o väljer därför fejkade? Som att du har äkta av allt, pleeease...



det enda jag håller med dig om är tjejer som överanvänder uggs, det är INTE snyggt.

2010-10-01 // 18:53:05
» Bella

Håller med dej 100%!!! Så pinsamt med oäkta!!

2010-10-01 // 18:54:37
» Anonym

vem fan ee FUCKING DU som ska lägga upp en video för att be oss tjejer att sluta gå runt med fejkade uggs, jag säger bara FUCK YOUUUU!!!!!!!

2010-10-01 // 19:04:34
» Anonym

fett synd , mind your own buisness !

2010-10-01 // 19:07:49
» The S

Jag äger inga uggs men tycker att det bryan säger stämmer. Synd att ha fejkade saker över huvud taget.



Dom som blir sura och tar åt sig är nog som som äger ett par fejkade uggs haha. Det var allt för mig, fortsätt B!

2010-10-01 // 19:13:45
» küngen

suuuug alla , bryan har rätt så e det bara !!

2010-10-01 // 19:15:08
» Anonym

Undrar bara, med äkta uggs menar du att dom måste vara av just märket uggs? för det finns ju andra märken som canada snow och Shepherd, för dom har ju också bra kvalité och så, dom kostar runt 1000-1500, inte för att priset är viktigt, men ah dom är ju liksom bra och btw det var inte ens märket uggs som började med den modelen, bara det att dom blev störst och därför kallar alla det för just uggs.



Men ja, jag håller med om att man inte ska köpa helt failade uggs från din sko lr liknade, men jag tkr inte det är ngt fel på de bra märkena, vad tycker du bryan?

2010-10-01 // 19:21:28
» madrid

tycker du de mobbad om tjejer spelar fifa? :D hahah, konstig fråga men

2010-10-01 // 19:47:21
URL: http://thetriangels.blogg.se/
» olle

Var ere för låt, bror du spelar?

2010-10-01 // 20:16:17
» ...

number one dime- the rangers

2010-10-01 // 20:22:49
» Anonym

ohhhhhhh ofta bryan? vad stör det dej att en tjej har fejjk uggs? tänk om hon vill ha uggs men inte har rådd med ''de bättre och dyrare, äkta'' uggsen ??

shet. uggs som uggs. den som köper fejkade får ju skylle sejj sj att dom är i så dålig kvalitè och går sönder snabbare än de som är ej fejk. gud bryan. att du ska vara så jävla petig. det är inte så att du har äkta vara i allt o alla du äger.

plus det är inte du som bär dom, du ska inte pussa dom eller något. folk bär nog uggs för att dom är sköna&varma att gå i.

inte för att ha dem för att det är snyggt. då hade man såklart köppt den bättre varan.

2010-10-01 // 20:29:32
» Vanessa

Sho bryan.. hur ska du göra med barca tröjan som ja vann? :)

2010-10-01 // 20:31:01
» nicho

hehe när jag först såg de här inlägget så tänkte jag : They're damn sure gon hate on this one. så kommer man tillbaks hit så äre massa som hatar asså tjejer lugna er. Skulle de vara bättre om bryan istället sa att det är så här kattigt med tjejer som bär uggs? haha , dom som hatar är ju ändå bara dom som känner sig träffade.

2010-10-01 // 20:40:38
» Anonym

vadå hatar nicho?

2010-10-01 // 20:59:11
» Nikki

Är du seriös ? Asså seriously, what's your problem boy ? Hur fan kan vara pinsam om man bär "fejkade" Ugg's ? Jag skulle inte ens kalla det Ugg's, skulle kalla det vanliga vinter skor, och även om det var fejkade Ugg's så kanske man inte vill spendera 1000-1500 freakin kr på ett par skor ? Huvudsaken är att man är nöjd med dom och att man trivs i dem. Seriöst gå och häng dig, haha vadå viktigt meddelande till oss tjejer ? Om folk vill ha "fejkade" Ugg's låt dom ha det, herregud du är galet ytlig asså. Jag tror inte att du är den killen du skriver att du är hela tiden, haha en kille i din ålder ska väl ändå skita i om ett par snorungar går i fejkade uggs ? Pinsam, det är du som är pinsam, väx upp fan.

2010-10-01 // 21:15:40
» Rebecca

Haha och det här är mitt meddelande till dig : GÅ INTE RUNT OCH LEK SÅ JÄVLA BALL OCH SPECIELLT INTE MED ETT FEJKAT GARV.

2010-10-01 // 21:17:42
» Evi

Du verkar ju gå runt med fejkade Ray Ban's ?

2010-10-01 // 21:18:25
» Miljonär

what's the deal man. Jag menar Uggs är dyra och det spelar ingen roll om du köper fake eller inte, lika dålig kvalitet endå. Så vrf inte ta det billiga då?

2010-10-01 // 21:18:43
» Bitterfitta

Herregud asså, jag orkar inte ens reagera. Det enda jag har och säga till dig är : Grow the fuck up.

2010-10-01 // 21:31:25
» rama

http://www.youtube.com/watch?v=4wfJxBrn1cU

2010-10-01 // 21:32:48
» Bella

Vem fan bryr sig?

2010-10-01 // 21:32:53
» BS

HAHAHA skön du är :D

2010-10-01 // 21:41:48
URL: http://bshah.blogg.se/
» zooz

jag är emot UGGS period! fejkade som äkta i klass med crocsen alltså såååå j*vla fula herregud no class

2010-10-01 // 21:47:38
» Love Lovisa

Bryan du har Fan rätt!!!!!!!

2010-10-01 // 21:49:38
» SANDY

KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV.... BLAH PÅ FEJK UGGS!!!!!!!

2010-10-01 // 22:09:11
» Moo

Bryan ! Dina jävla patetiska kommentarer tar död på mig .Snälla stäng din käft HATER

2010-10-01 // 22:18:39
» Fake!

Ska du snacka om fejk??? HAH hela du är fejk! ;)

BTW du är lika fejk som kissie.

Pfft och du snackar skit om din idol.

Om du försöker vara som henne så har du lyckats med det ;) GRATTIS!

2010-10-01 // 22:24:29
» Mike

Bror, Du börjar bli gay!

2010-10-01 // 22:27:09
» Angie

WOW VÅRAN KUNG HAR TALAT! TJEJER VI MÅSTE SLUTA ATT TA PÅ OSS FAKE UGGS!

2010-10-01 // 22:31:45
» Anonym

VAD HETER LÅTEN BRYAN?!?!

2010-10-01 // 22:34:30
» Anonym

hej , jag hoppas att du läser detta .

det är så att ja du har rätt , man kan alltid ge några hundra lappar o köpa äkta men tänk såhära man kanse inte ha råd ? , alla är inte som du . Alla är olika , när du e glad o har köpt spel o ska spela så sitter människor hemma o tänker på vad dom ska äta nästa dag . Så ha koll på det du säger nästa gång , och det angår inte dig vad vi tjejer tar på oss . Vi säger väll inget när ni bara softar i mjukisar o luktar svett ;) ?



och har inget jobb o bara sover hemma o spelar fifa :D .

2010-10-01 // 22:45:42
» nocko

".Do it for the ladies"?? Rättare sagt MR BÖGEN!?! Bara för Din syster har köpt "äkta" uggs( som jag inte tror att det är) börja du skriva om att tjejer inte ska ha fejkade uggs. Om din syster nu hade köpt skorna som du nu kallar fejkade uggs hade du inte lagt upp denna fucking videon eller nämnt ngt om fejk!!



En sak till: HELA DU ÄR FEJK OCH DET ÄR DIN BLOGG MED !!

2010-10-01 // 23:48:42
» Anonym

När jag läste ''viktigt meddelande till tjejer'' så förväntade jag mig något annat, som att vi ska vara försiktiga för att det går runt en yrkesmördare eller något hahaha. Men jag personligen tycker inte om uggs, smaken är som baken. Fast det är dumt att du säger att man inte ska bära fejkade uggs hit och dit, som någon nämnde tänk på dom som inte har så mycket pengar eller bara inte vill lägga ner pengar på ett par dyra uggs. Det handlar om vad man trivs i. Tänk efter nästa gång du säger sånt, förvänta inte dig positiva kommentarer då..

2010-10-02 // 00:10:41
» mirre

You Know What Bryan ? All you have to do is shut the fuck up. Han skiter fullständigt i vilka kommentarer han får vare sig de är positiva eller negativa, han vill bara ha kommentarer för att skapa folks "intresse". Låt folk ha på sig vad fan dom vill och väx upp, du är fan typ 20 "Mr Do It For The Ladies".

2010-10-02 // 01:33:07
» Nicollleee..

Jag måste bara säga såhär : Bave Amin = Mr. Do It For the ladies. Han är förfan yngre än dig, lär dig av honom. Herregud jag vet inte vad jag kommer göra den dagen Bave börjar skriva om hur tjejer skämmer ut sig genom att ha fejkade Ugg' s. Väx upp Bryan, väx upp :).

2010-10-02 // 01:38:33
» melinda r

Asså lägg ner. "Hellre lägga till ett par hundralappar och köpa ett par äkta uggs". Vem tror du att du är ? Haha, du är ju en hater av sig självt, du snackar om haters hela tiden och själv så säger du "jag hatar tjejer med fejkade uggs". Så patetisk, nu bryr du dig inte bara om götten och ansiktet, du bryr dig om skorna också ! Ahhh, där har vi det, det är nämligen där allt sitter, det ultimata lyxpaktet bryan söker ! Tjejer spring och köp ett par heffaklumpar till skor och imponera på bryan ! Jävla perfektionist, du tror att du är så jävla mycket för att du går runt med märkessaker. Idiot asså.

2010-10-02 // 01:47:29
» Anonym

Asså du behöver en fet fucking box i ansiktet, sänk din jäääävla ballhet asså seriöst. Låt oss ha på oss vad vi vill, hjärndöda människa

2010-10-02 // 01:52:04
» jacco

sådär mobbad

2010-10-02 // 01:53:20
» rachelina

meeen jahaaaaaaa, haha då vet vi.

2010-10-02 // 01:55:09
» Mellisaurus-[rex]

Har du inget meddelande till killarna? :( Känner mig sårad...

2010-10-02 // 01:59:25
URL: http://mellisaur.blogg.se/
» aalex

mannen du tror du är Jesus på vatten för att du äger 200 par vapors. låt brudarna ha på sig vad dom vill, om du itne gillar det bry dig inte om jag ska vara ärlig så kan jag köpa ett par billig fotbollsskor jag spelar foorrtfarande liika bra, det handlar inte omm skorna det handlar om känslan i fötterna bror så snälla va tyst bara för du har inte rätt i något av det du säger..........

2010-10-02 // 02:02:38
» rachel

intresseboken antecknar

2010-10-02 // 02:03:51
» Lady A

Har märkt att du e ganska ytlig som person bryan, inte bara det du sa nu men också i övriga saker dom du sagt i din blogg.

2010-10-02 // 03:12:21
» Marcus

BRYAN DU E KUNG!!!!!!!!!

2010-10-02 // 04:03:47
» Miss univerce

asssååå hahahahhah!! SKITMOBBAD ! kommer in där, diggar till musiken asså HAHAHAHHA KAN INTE SLUTA GARVA ! vem leker du ? hahah asså shiiit, jag tror jag dör.... gör en hel videoblogg om uggs? haha asså skitmobbad... jag svär du är bög...



http://theresaskaf.blogg.se/images/2010/dsc00417_110192130.jpg



hahah, jag dog när jag såg denhär bilden också... good for u (y)

2010-10-02 // 14:48:43
» Wedela

hahaha "lägg bara till några hundra lappar till",LÄGG TILL HUNDRA LAPPARNA DU! Fett mobbad du är. En kille som sig, snart 19 år, ska fanimej inte snacka sådär, du är inget barn längre.



Något som du bör ta till dig .. VÄX UPP!

BTW vad är det med alla som har blogg och hatkommenterar? Kan ni inte stå för det ni säger? Jag har adlrig sett någon här som har kommenterar något negativt om Bryan med sin blogg nedskriven. När ni däremot ska skriva ngt bra om honom kan ni skriva ner den va? Jävligt lågt. Och nej, jag har ingen blogg jsälv, men jag skriver i alla fall mitt namn.

2010-10-02 // 16:48:38
» Sara

läste igenom alla komentarer och håller med alla tjejer å den där killen alex. Haha om nån har fel märke på SKOR så brot me dem jaha. Var din kompis värkligen sur på någon för att dem hade fakade uggs? Asså bara för att du har massa märkeskläder så aksnke inte alla har råd elr va heterdet? MAN KANSKE INTE BRYR SIIIG! bööög

2010-10-02 // 17:23:32
» Mr.nigger

Du köper äkta märken med socialstöd? Jäävla invandrare

2010-10-02 // 17:45:28
» lola

vem troru att du är ? du har ett par nike air max skor och typ 10 par vapors WOOW, det betyder alltså att vi tjejer inte får gå runt med fejkade uggs. haha om det är så jävla viktigt med äkta så kan väl du betala eftersom att du är den enda som bryr sig ? samma skit ändå, dina fotbollsskor har fan samma kvalite som ett par tygsskor så shut the fuck up bara.

2010-10-02 // 19:21:12
» johanna

Haha asså för det första kan du sluta ha en sån jävla kaxig attityd när du pratar ? sluta och leka så jävla säker på allting, asså kolla bara minuten när du snackar om att du hatar tjejer med fejkade uggs. Du skämmer ut dig med hela bloggen bryan leker fin, leker typ ngt du inte är, du har påståenden som helt onödiga, låt folk ha på sig vad dom vill ? shiit skapa revolution om att du hatar fejk uggs också.

2010-10-02 // 19:26:08
» sandraaaaaa

ahahahah bryan snälla..

alla har inte så mkt cash att lägga på några skor?

vadå viktigt meddelande, hata fake uggs, HAHA!

Låt tjejer ha vilka skor dom vill och sluta leka viktig med märken o skit.

2010-10-03 // 01:11:16
» jessi

Bryan du är skitfuul på gud! hahahahha asså omg skit mobbad

2010-10-03 // 11:25:25
» Valeria

Det där med uggsen berör inte mig på något sett. Men det som faktiskt berör mig mycket är att hela du verkar vara fejk. Snälla det där snacket med att du är "the good guy" börjar bli rätt uttjatande, tycker du inte det?



Please alla vet typ att du smygdricker och sånt. Och om jag är ärlig så tror jag inte att du har kunnat hålla dig utan tjejer eftersom du inte haft ett förhållande(du är så kinkig) Så det betyder alltså att du måste vara en pumpa och dumpa kille? Så sluta spela så god, att inga tjejer ska röka, ha på sig vissa ting, inte dricka och osv. för du är verkligen inte så mycket bättre själv. :)

2010-10-03 // 13:06:59
» BS

HAHAHA ´skönaste videobloggen du haft :D

2010-10-03 // 13:08:59
URL: http://bshah.blogg.se/
» ammar

BRYAN KUNG!

HELT RÄTT HAR HAN HAR MAN FEJKADE UGGS SÅ BLIR "FÖTTERNA" / SKORNA SNEA!

2010-10-03 // 15:29:04
» Cicci

asså palla att ni kommenterar att han e bög och sånt.det är hans åsikt om uggs låt han säga och tycka vad han vill. om jag var er så skulle ja inte ta åt mig av det han sa i videon. hahaha men forfarande ja håller med dig bryan haha gillar inte heller fejkade uggs. haha fast onödigt att ni sitter och kommenterar sånt.

2010-10-04 // 18:16:37
» Mulattha

Alltså, Bryan din blogg är rolig att läsa ibland. Och jag fattar att du har rätt till dina egna åsikter, men du kanske borde tänka på andra också? Tänk tjejen som hör dig säga allt det där, som inte har råd med "äkta uggs". Hur fan tror du hon mår??



Och om ni andra tror att jag har tagit åt mig så NEJ. Jag har ett par längst in i min garderob som jag använde ENDAST för att jag var gravid :) Då var dom mysiga. Haha.



Aja, bless.

2010-10-07 // 14:55:32
URL: http://mulattha.blogg.se/
» Chyde

Jag diggar dig. Du verkar skön. Du är rolig, du tränar (vilket intresserar mig då jag gör detsamma) och du har en skön klädstil.



Men i tävlingen om en Barcelona tröja säger du att man ska motivera sin anledning till varför just man ska få tröjan. Där tillägger du att den är dyr och alla inte kanske har pengar. Gäller inte det uggs?



No offense men jag tycker det var lite dubbelmoraliskt utav dig.

2010-10-07 // 19:49:33
URL: http://chyde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback