Fan vad kul!

Jag behöver inte skriva vad jag har haft för mig under dagen eftersom jag har varit rastlös...
Jag har varit rastlös i stort sett hela dagen, jag har gjort nada. Absolut nada.
För er som inte förstår så har jag inte gjort någonting idag. Baara softat haha!

Men närmare kvällen bestämde jag mig för att logga in på facebook, och som alltid är det massor med folk som skriver till mig på chatten vilket jag tycker är kul. Vissa har saknat mig och undrar vart jag har varit, varför jag inte har varit inloggad på ett bra tag och andra ger mig cred för bloggen. Sen har jag även fans som ser upp till mig när det gäller fotbollen och de fansen skrev också till mig så fort jag loggade in. De ville ha svar på hur de kan bli bättre som fotbollsspelare, vad de kan träna på osv. Vissa ville till och med ha tips av mig om hur man ska tänka i vissa situationer. Jag fick sjukt många frågor, ni anar inte asså. Men det som är bra är att alla är medvetna om att många skriver till mig och just därför kan jag vara galet seg på att svara ibland.
Men kul är det när andra ser upp till en, ger en cred och beröm...
Vill bara passa på att tacka alla som visar och ger mig kärlek, svär på allt att det betyder mycket för mig.

En kille skrev till mig, han ba Bryan du är så grym och allting. Jag ba tack mannen, tack så mycket sådär.
Sen han ba men det var allt jag ville säga, vi får snacka mer senare för jag ska iväg till skolan nu.
Jag ba whaat? Klockan är 23: nånting och killen ska till skolan så jag frågade honom vart han är ifrån.
Och gissa vart han kommer ifrån? Australien, skitnice jue. Helt seriöst, att folk ända därifrån diggar mig.

Jag funderar på att börja logga in oftare på facebook och chatta med er läsare och fans för kul är det.
Vad tycker ni om det? Ska MulattoBee eller rättare sagt Bryan Massa logga in oftare eller?
♥ Ni vet sjävla att de ba e kärlek

Kommentarer
» Anonym

Ja gör det bryan!! :)

2010-10-28 // 07:21:26
» JUICY

låter skit bra handsome ;)

2010-10-28 // 13:34:03
URL: http://nattstad.se/juicym
» Anonym

kan inte du ge tips hur man kan bli en bättre fotbollsspelare här på bloggen ? :)

2010-10-28 // 14:51:56
» andre

Brush det klart att du ska logga in oftare ;)

2010-10-28 // 15:23:47
» men vahh

asså åhh vadå fans vem e du gosh seriöst jag tvivlar på att dem vet ens i söderort vet vem du är australien ska vi inte ens gå inn på ville bara säga

2010-10-28 // 16:15:45
» wtf

håller med men vah..du har en verklighets rubbning

2010-10-28 // 16:17:01
» derya

kan du inte träna folk? ;)

näru har tid?

2010-10-28 // 20:07:28
» SMART IDÉ



Ja tycker du borde göra en sak .. spara ihop till en riktigt bra kamera typ ngn cannon systemkamera o filma dina matcher med en sån .. blir mkt bättre!

2010-10-29 // 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback