Fan vad skönt!

Shoo Bloggen, hoppas ni mår bra för själv mår jag priima!
Jag vaknade till ett efterlängtat samtal imorse, fan vad najs.

Kom hem för inte så längesen, jag har varit ute och kickat boll.
Tränade lite på tekniken och jag måste säga att den är på toppform men det kan alltid bli bättre såklart!
Annars var det skitskönt att köra fotboll ute i det här höstvädret... Jag vet inte om det kan bli mycket bättre än så. Frisk luft, blå himmel + sol... Visst det kanske var lite vindigt men jag hade underställ så det var inga problem alls. Skitskönt var det, ska spikat ut och kicka boll imorgon också.

Jag åt precis makaroner med köttfärssås, jag är propppmätt haha!
Ska vila lite grann nu för senare idag tänker jag dra till gymmet och springa på löpbandet + träna benen.

Spanar in lite senare, kärlek & respekt!

Kommentarer
» yaaa diiiiiiig

2010-10-04 // 17:05:20
» yaaa diiiiiiig

vad handlade uggs grejen om tror jag har missat något huge

2010-10-04 // 17:06:41
» mostafa

Shoo Bryan :D



Fortsätt så broder )

2010-10-04 // 20:35:34
» andre

Kom till Malmö så vi kan kicka lite ;)

2010-10-04 // 20:53:15
» cindy

hihii yees :D

2010-10-04 // 21:51:35
URL: http://ladybui.blogg.se/
» sofia

ÄLSKAR dina videobloggar! :)

2010-10-04 // 22:06:42
URL: http://ssofiablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback