FIFA Kväll

Ni förstår inte asså, jag har lirat FIFA med Richy hela fuckin dagen.
Jag var och gymmade på morgonen sen kom jag hem och åt mat. Ringde också till COM HEM för att vi har haft lite problem med bilden på tvn i vardagsrummet, men hur som helst jag ringde de och allt fixade sig.

Han kom till mig vid klockan 6 och det var chillin bara. Det var en FIFA kväll helt enkelt.
Vi lirade 6 timmar i streck, alltså till 00:00. Och det var krig hahah, man fick samtal och sms under tiden man spelade men man sket i det. Man har inte tid för att hålla på med mobilen, man är liksom helt inne i spelet.

Nu när det nya FIFA11 har släppts så har jag och Richy börjat med ett nytt system.
Asså vi kör försten till 5, den som vinner 5 matcher vinner ett set. Och för att vinna en så kallad Cup så måste man vinna 5 set. Innan idag så hade jag 1-0 i set men idag hade han turen på sin sida hahah. Han vann 2 set på raken. Det första vann han enkelt med 5 vunna matcher mot mina 3. Men det andra blev galet spännande! Vi bestämde oss att det tredje setet skulle vara ett landslag set. Jag spelade typ alla matcher med Portugal och när det stod 4-3 till honom i matcher så bestämde jag mig för att lira med portugal igen. Han tog Argentina och vann matchen vilket gav honom 2-1 i set. Men den sista matchen blev heeelt galen, asså heeelt. Han hade 3-0 efter första halvlek men i den andra kom Portugiserna ut som ett helt annat lag. 3-3. Han gör 4-3 efter en sjuk frispark av Messi. 4-4 med 8 min kvar,
Nani av alla nickar in den haha. Han punkterar matchen i sista minuten med 5-4.

Nä men riktigt chiillin vare asså. Funderar däremot på att köpa Pro Evolution Soccer 2011 imorgon, jag får se.
Richy tar en paus för att smsa med tjejen lite enkelt bara hah!

Men checka in hans T-Shirt... Galet nice fan, jag vill ha en sån.
Tjejen skriker och är jobbig vilket är ett problem.
Problemet löser killen enkelt genom att sätta på sig ett par hörlurar och lyssna på musik.
För skön jue, problem solved haha!

Kommentarer
» kimberly

hur går de för dig?

2010-10-11 // 00:35:42
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
» A

Bryan du har blivit Biff nu ;D

2010-10-11 // 00:38:58
» Anonym

- haha fifa <3

2010-10-13 // 15:34:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback