Filmdags!

Det blir ingen bio ikväll men det blir film hemma istället.
Utan att ljuga, ibland är det till och med mysigare att se på film hemma än på bio!
Men Saw 3D ska jag se på, det är ingen snack om den saken.
Nu tänker jag se på en film som jag har väntat på att se i veckooor!
Gissa 10 gånger vilken film det är jag menar.... Har du gissat? Gissa en sista gång då...
Lottery Ticket såklaart! Ni som har följt min blogg i ett tag vet att jag har velat se den sen i Augusti.
Det var faktiskt min broder från en annan moder, min kusin, min lillebrorsa Alex från Uppsala som skrev till mig idag och sa att filmen finns att ladda ner nu. Det första jag bad honom att göra var att skicka länken till mig och efter taaackade jag honom haha. Filmen blev klar för någon halvtimma sen och jag kollade igenom den lite snabbt för jag ville checka ifall det var bra kvalité och det var det!

Fett najs, tänker se på filmen alone men det är väl ingen nyhet?
Vill du komma över och kolla med mig så lägg ett sms bara, enkelt.
Som ni ser jag har Cheez Doodles och Fanta, jag bjuder inga problem hahahah!

Nä men jag tänker mysa till det rejält genom att släcka lampan och lägga mig under täcket.
Fan vad jag har längtat efter att kolla på den här filmen och nu är det äntligen dags. Im out, Peace!
(00:58) Grandmaah, we won the lottery... We Won!! AAaaaaaah, flipp flipp hahah.

Kommentarer
» FILLY

Jag har oxå velat se den ett bra tag nu. Var har du laddat ner den?

2010-10-30 // 00:51:39
» sara

mysigt.. min kväll ser nästan lika dan ut :) ha en soft kväll!

2010-10-30 // 02:16:52
URL: http://finasteisthlm.blogg.se/
» -

Brukar du läsa dina läsares bloggar? :)

2010-10-30 // 04:22:58
URL: http://mamaciiitas.blogg.se/
» Anonym

den verkar BRA! vill också se den. kan inte du länka? (A)

2010-10-30 // 10:22:32
» =)

ladda ner på www.thepiratebay.org ? ??? ?

2010-10-30 // 12:52:03
» LOTTERY TICKET

Hej!



Asså jag o min kompis vill se den nu.. ber dej kan du skicka länk på hemsidan där du ladda ner den // emma o cassandra

2010-11-03 // 20:16:40
URL: http://paowosawe.blogg.se/
» baran.

En av de bästa filmerna någonsin!

2010-12-21 // 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback