Godmorgon


Aalååå klockan är snart halv tre men jag skiteri jag säger Godmorgon i alla fall.
Jag vaknade precis det är därför, owii ni skulle sett mig när jag vaknade haha. Helt död, helt borta!
När jag sov så låg jag typ bara på högersidan hela tiden så mitt hår såg för roligt ut.
Helt platt var det på högersidan av huvudet och helt krulligt och flummigt på vänstersidan haha.
Jag kollade mig i spegeln när jag skulle borsta tänderna och ba garvade, var trött men såg rolig ut.

Men hur som helst, idag tänker jag bjuda er på sköna musikvideos så håll er uppdaterade..
Ska ta och käka en krallig macka nu, en supermacka som jag brukar kalla det för.
Pitabröd med isbergssallad, gurka, tomat och kalkon! Jag kanske har glömt något men ah ni förstår.
Fett gott är det i alla fall. Yesyes, ska käka och kolla på fotboll nu, men jag spanish inish senarish!

Kärlek & Respekt

Kommentarer
» Anonym

hej, vart laddade du ner filmen lottery ticket, vad det med svensk tex?

2010-10-31 // 14:43:03
» therese

Du är så fin i rött :)

2010-10-31 // 17:50:21
URL: http://sheismysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback