Här har ni veckans låtar

Okej den här gången var det inte lika många som var med och önskade låtar.
Och ska jag vara helt ärlig var det här nog den sämsta veckan någonsin.
Det var som sagt få som kommenterade och önskade låtar men inte nog med det...
Låtarna som var önskade den här veckan höll ingen hög klass, det var många dåliga faktiskt.
Näh, den här veckan får vi glömma snabbt!

Men jag lyckades i alla fall hitta två låtar som jag fastnade för, den tredje valde jag ut helt själv. Vet ni varför?
Jo för att låtarna höll ingen hög klass och för att typ ingen önskade en låt av en kvinnlig artist, jag trodde det skulle vara roligare för er tjejer om en kvinnlig artist måste vara med varje vecka men jag kanske hade fel.
Vet ni vad? Pass på den regeln. Vi kör på som förut... Alltså spelar det ingen roll om det är tre manliga artister.

Första låten är vald av mig själv. Det är Bow Wow som sjunger den och låten heter Pretty Lady.
Det är hans senaste musikvideo och låten är faktiskt från hans mixtape Greenlight 3 som han släppte för någon vecka sen. Bra låt + Galen video. Finner inga ord för hur sääzxig jag tycker att den här musikvideon är haha.
Har ni inte sett videon eller hört låten tidigare så gör er själva en tjänst och klicka på play nu nu nu.

Andra låten är en riktig klassiker från 2001. Usher - You Remind Me (Önskad av Anonym)
Jag valde ut den för att den väcker minnen när jag hör den, till och med när jag ser musikvideon till den.
Jag var bara 10 år gammal när den här låten var helt ny och spelades på mtv 24/7 haha.
Jag minns hur mycket jag diggade Usher vilket jag fortfarande gör, jag minns också hur mycket jag försökte vara som honom. Varje gång den spelades upp på mtv ställde jag mig framför tvn och försökte dansa som honom.
Försökte även klä mig som honom och se ut som honom, fast än jag bara var 10 år gammaaal haha.
Hade hål i båda öronen, köpte nästan en likadan mössa på H&M som han har på sig på musikvideon.
Aah ni märker själva hur mycket jag diggade Usher som en liten grabb, men som jag skrev tidigare så diggar jag honom fortfarande enormt mycket. Tycker han fortfarande gör grymt bra musik. Han fortsätter komma med skköna rnb låtar som handlar om kärlek, tung är han. Tycker även om hans klädstil. Väldigt enkel, snygg och stilren.

Den tredje, Jason Derulo - The Sky's The Limit (Önskad av Suzan)
En fett skön låt med en grym musikvideo och en riktigt bra text.
Hörde den faktiskt för första gången igår, inte så konstigt med tanke på att videon släpptes för en vecka sen.
Tycker att Jason gör sin grej, han bara fortsätter komma med bra låtar och bra musikvideos.
Han börjar bli en av mina favoriter faktiskt, tycker att han förtjänar med uppmärksamhet. Okej han har redan mycket uppmärksamhet och typ alla vet vem han är men jag tycker ändå att han förtjänar ännu mer uppmärsamhet. Han är en skitgrym artist, han kan sjunga och då menar jag det verkligen. Han kan verkligen sjunga och han kan dansa fett bra. Grejen jag gillar med honom också är att hans musikvideos är i hög klass.
Det är inga billiga videos han har kan jag säga utan det är riktigt professionella, tung är han.. Massor med + till JD!

Nästa vecka tror jag nog att jag själv kommer välja ut veckans låtar.
Känner att det är min tur att välja lite grann nu haha, ni har fått önska låtar flera veckor i rad :D

Kommentarer
» Anonym

Asså brorsan, folk slutar kommentera för du verkar inte ens lyssna på alla låtar som önskas plus jag har önskat flera låtar här fan och du väljer inte de sen när ja skiter i att skriva låtarna så VÄLJER du just de låtarna jag redan önskat vid just den veckan, fan äre här?

2010-10-12 // 23:50:55
» Anonym

Bryan, vad var det i paketet?:D

2010-10-13 // 09:06:50
» Maddiis

Ha en toppen dag :)



Kram Maddiis.

2010-10-13 // 12:57:56
URL: http://Http://madeleiinelarsson.blogg.se
» dfsh

hhaha, ofta första gången du hörde jasons låt,, asgammal är den ju! inte för jag bryr mig om du lägger upp eller så för det gör du aldrig ändå men lyssna på nellys just a dream.

2010-10-13 // 16:06:34
URL: http://sdgs
» hannaa

jag tycker nog vi läsare ska få välja veckans låtar :) men du får göra son du vill :)

2010-10-13 // 19:01:11
» Linn

Sista låten är grym :)

2010-10-20 // 08:18:26
URL: http://lisjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback