Hi Hater!


Kommentarer
» Marcus W

Du är för skön Bryan!

Asså till alla tjejer som kommenterar. Vad är de för fel? Hur kan ni säga: Bryan, Sluta bry dig om de är fejkade uggs blablabla. Tjejer.. hållkäften helt enkelt. Varför bryr ni er om vad han tycker?

Jävla tomtar.

2010-10-02 // 23:19:36
» Anonym

Jag har en likadan Emilo tröja med musse pigg på ;)

2010-10-02 // 23:26:50
» Anonym

bry er inte så mkt om vad han tycker...vill ni ha fejkuggs så ha det,its just 1 guys opinion.

2010-10-02 // 23:36:34
» andre

Bryan du är FUCKING KING!!!!!! Haha bry dig inte om vad de säger. Kör din grej och njut av livet. Du är bara för skön asså :D

2010-10-02 // 23:49:08
» rafek

its not just 1 guys opinion! hatar fejkade uggs från hela mitt hjärta X)

2010-10-02 // 23:58:38
» JEAN-CLAUDE

HAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAH TUNNNNGGGG TUUUNGGGG TUUUUUUUUUUUUUUUUGGGG DU ÄÄÄÄRRRR!!! HAHAH dööööörrr!! Bror du borde ta och göra den där videon du snackade om, med att klippa ihop en video där du bara garvar!

2010-10-03 // 01:02:21
URL: http://cristijano.blogg.se/
» Hanna E

TUUUUUUUUUUNG DU ÄR BRYAN! Och det är sant det du säger om UGGS! KÄRLEK T DIG BRYAN, KEEP UP THE GOOD WORK!

2010-10-03 // 01:06:21
» mikaela

ahhaa bryan fett med tung e du! håller med dig 100%fan. uggs e tväääär fult att ha och spec när de är fejk så som du säger när den e helt sne skon och jag vet inte vad. hela skon e tvär ful

2010-10-03 // 01:14:03
» andre

haha har sett videon fyra gånger nu kan inte sluta kolla :D

2010-10-03 // 02:13:56
» Bobby ray

hahhaha tung är du!!

2010-10-03 // 10:02:55
» Bobby ray

hahhaha tung är du!!

2010-10-03 // 10:03:11
» Isabelle

ANSIKTEN!

om ni nu inte tycker om honom varför bryr ni er då om vad han tycker och säger ?

Bryan är en fett go kille och jag tror inte han menar att alla med fejkade uggs skulle dra och köpa sig ett par äkta. Han sa vad han tycker om det, men visst ha du dina fejkade om du vill det. Dom går sönder lätt, gå med blöta fötter i snön om du tycker det är skönt. peace!

2010-10-03 // 10:19:53
» Anonym

okej fel av alla tjejer och hata så mycket. Känner ni er träffade när han dissar era fejk uggs? :P Men ändå det är fel av dej bryan också. Eller iallafall din kompis som går helt random och hatar på ngra tjejer. Vem är egentligen hatern här?

2010-10-03 // 10:25:19
» ....

så tung !, vad heter låten i början ? :)

2010-10-03 // 11:25:54
» jessi

kan man blir mer ytlig? bryan väx upp för ditt egna bästa.

2010-10-03 // 11:33:56
» manne

hahaha du ääärrr fffföööörrr skkööönnn bryan !!!!!!!!!!

2010-10-03 // 12:52:03
» BS

HAHAHA den här videon var bäst :D Kul också att tjejerna inte kommenterade det här inlägget haha

2010-10-03 // 13:16:03
URL: http://bshah.blogg.se/
» Juliette

OMG ´pls just shut the fuck up! du snackar om att du hatar tjejer med fejkade uggs när hela du är fejk! hur fan kan du leva med dig själv bryan? du tror verkligen att du är något och det värsta är att du har så jävla mycket luft i dig mannen! time to grow up vaafan, and who give a shit om tjejer köper fejkade uggs? du tror verkligen att alla har råd med att köpa 1000-1500 uggs och även om man hade råd! tror du verkligen att någon skulle slösa så mycket pengar på uggs??:S asso du behöver sättas på plats på gud! nån vacker dag kommer du bli äggad av mig i promise you! dags att fucking sluta leka ball framför kameran. såna killar som dig förtjänar inget bra i livet. alla som säger att du är sköön är bara lika falsk som dig! fuck you och din blogg!

2010-10-03 // 13:29:16
» N

haha juliette är ett perfekt exempel på en hater ;)

2010-10-03 // 13:36:55
» Tilde

Jag trodde du skulle typ sluta bry dig om sånt å satsa på fotboll men nähä. Nu ska ja ta en dusch ha ett bra liv huh

2010-10-03 // 13:53:15
» Hanna :) <3

Asso det är så sjukt klockrent att alla som skriver att dom hatar dig och att du är så falsk och bla bla bla all den skiten, ändå lägger ner tid på att skriva en jävla roman om hur mycket dom hatar haters! Wtf vafan är de dom håller på med?! xD Shiit asso lägg ner er tid på nått annat än säga att ni hatar dom som hatar när ni själva hatar! -.- hahaha klockrent asso

2010-10-03 // 13:55:25
URL: http://sence.blogg.se/
» Say MY NamE

hhahahaha du e kung bryaaan !!! fuck alla andra ,, du e tyyngastee !! :D diggar dej som faan

2010-10-03 // 15:34:50
» Justin B

TUNG DU ÄR !!!

2010-10-03 // 17:41:51
» BS

haha fett kul att folk blir så jävla provocerade av en vieoblogg :p

2010-10-03 // 18:08:37
URL: http://bshah.blogg.se/
» L

omg juliette att du pallar slösa tid på att kommentera o skriva en hel fucking bok om hur mkt du hatar bryan.. jag ber dej SKAFFA ETT LIV



Bryan, du e KUNG fan, bra att du inte tar åt dej av vad alla haters skriver! keep up the good work o fortsätt stå upp för vad du tycker! PEACE <3

2010-10-03 // 18:43:33
» BIGGIE

BRÅLLE JAG TR0R DE DAX ATT SKAPA EN KATEG0RI S0M HETER UGGS HAHAHA DE KÄNSLIGT ÄMNE FÖR VISSA HAHA

2010-10-03 // 19:59:16
» Anonym

haha fan va sköön du är bryan ;) ♥

2010-10-03 // 20:01:22
» J

Hahaha!!! XP Fan vad skön du är som bara skrattar hatarna right in their face! XP

2010-10-03 // 20:27:00
» rachel

Vänta lite nu.. Bryan jag ber dig ta upp den här kommentaren. För att man säger att man tycker att du är patetisk för att du gör ett inlägg om att tjejer skämmer ut sig för att dom har fejkade uggs, betyder det inte att man e en hater. Jag tror inte dom så kallade "haters" som kommenterade det inlägget har något problem att checka din blogg eftersom. Det är ändå inte som om att det gynnar dig för att folk kommenterar. Woow u got some haters man ? Haha är VERKLIGEN inte en hatare MEN asså helt seriöst, ta och kolla upp ditt inlägg som du gjorde och tyck till själv om du tyckte det var riktigt nödvändigt. Säger EXAKT vad jag tycker, precis som du själv verkar göra så förstår inte vad som är problemet ? Jag tror absolut att ditt videoinlägg som du gjorde fick många tjejer fick och känna sig värdelösa, för du sa "jag hatar tjejer med fejk uggs" OCH att dom skämmer ut sig, luktar det inte lite hat här ? SKRIV inte eller prata inte om haters när du själv nämner ordet "hat" i dina meningar. Fejkade uggs är ett samhälllsproblem, enligt Bryan. Eller det verkar vara det enligt dig ? För att folk orkar inte spendera några hundralappar extra ? Visst, gör din grej asså det är inte som att jag bryr mig men du kastar sten i glashus, tyck vad du vill och så I DON'T GIVE A DAMN. Tycker bara att du är som oss andra 15 åringar så allt jag har och säga är väx upp. Och förresten jag hade absolut inga problem med att skriva denna kommentar eller att kolla in din blogg, ibland kan du vara underhållande med såna där onödiga åsikter. Haha och den personen som skrev att du bara skrattar "hatarna" i ansiktet, jag skrattar lika mycket åt den som skrev det och åt dig, Bryan. Det finns skillnad på att hata och att säga vad man tycker så sluta snacka om "haters" och skit. Väx upp, återigen väx upp haha :).

2010-10-03 // 22:20:11
» Rachel

Vänta lite nu.. Bryan jag ber dig ta upp den här kommentaren. För att man säger att man tycker att du är patetisk för att du gör ett inlägg om att tjejer skämmer ut sig för att dom har fejkade uggs, betyder det inte att man e en hater. Jag tror inte dom så kallade "haters" som kommenterade det inlägget har något problem att checka din blogg eftersom. Det är ändå inte som om att det gynnar dig för att folk kommenterar. Woow u got some haters man ? Det kanske gynnar dig genom att du får några kommentarer, om det gör dig glad så roligt för dig. Haha är VERKLIGEN inte en hatare MEN asså helt seriöst, ta och kolla upp ditt inlägg som du gjorde och tyck till själv om du tyckte det var riktigt nödvändigt. Säger EXAKT vad jag tycker, precis som du själv verkar göra så förstår inte vad som är problemet ? Jag tror absolut att ditt videoinlägg som du gjorde fick många tjejer fick och känna sig värdelösa, för du sa "jag hatar tjejer med fejk uggs" OCH att dom skämmer ut sig, luktar det inte lite hat här ? SKRIV inte eller prata inte om haters när du själv nämner ordet "hat" i dina meningar. Fejkade uggs är ett samhälllsproblem, enligt Bryan. Eller det verkar vara det enligt dig ? För att folk orkar inte spendera några hundralappar extra ? Visst, gör din grej asså det är inte som att jag bryr mig men du kastar sten i glashus, tyck vad du vill och så I DON'T GIVE A DAMN. Tycker bara att du är som oss andra 15 åringar så allt jag har och säga är väx upp. Och förresten jag hade absolut inga problem med att skriva denna kommentar eller att kolla in din blogg, ibland kan du vara underhållande med såna där onödiga åsikter. Haha och den personen som skrev att du bara skrattar "hatarna" i ansiktet, jag skrattar lika mycket åt den som skrev det och åt dig, Bryan. Det finns skillnad på att hata och att säga vad man tycker så sluta snacka om "haters" och skit. Väx upp, återigen väx upp haha :).

2010-10-03 // 22:23:53
» Daniella

Den dagen du slutar leka fin och börjar bete dig mer som en vuxen kommer jag bli din prinsessa, jag lovar dig. Grejen är att du har utseende, antagligen en grym personlighet och du är grym på fotboll MEN du vill för mycket. Titta dina videoinlägg typ, asså var lite mer neutral. Du verkar liksom veta om att ett stort antal av dina tjejläsare tycker att du ser bra ut, det är klart att du vet om det men det finns olika sätt att visa det på. Jag tycker du visar det FÖR mycket, en kille blir katt genom att han inte vet om det. Om han vet om det, blir det för mycket och det blir liksom fult till slut haha. Så mogna liiite mer och sen kommer jag :).

2010-10-03 // 22:32:11
» gurra-murra

alla tjejer är bara avensjuka

bara för att ni inte har råd med något

jag är ochså sose !!!!

2010-10-03 // 23:30:06
» Jacob

Fan va du e skön Bryan!! Allt som du skriver i bloggen är fanimej sant! Jag följer din blogg varje dag, dels för din sjukt grymma kläd- och musikstil, men också för att få mig ett gott skratt när du t.ex dissade kitty! Såg henne i stan dagen efter ditt inlägg, och du har verkligen rätt, så JÄVLA FUUUUL.... Fortsätt som du gör bro, du e grym!

2010-10-04 // 08:26:08
» Anonym

HAHAHAHAHa Snälla Bryan gör ett videoklipp där du har klippt ihop alla gånger du garvar på ett videoinlägg! Dina haters skulle verkligen hata det! Haha aso skulle bli fett najzz!!!!!

2010-10-04 // 19:24:57
» No Hater Here!

HAHAHAHAHa Snälla Bryan gör ett videoklipp där du har klippt ihop alla gånger du garvar på ett videinlägg! Dina haters skulle verkligen hata det! Haha aso skulle bli fett najzz!!!!!

2010-10-04 // 19:26:58
» Formidable'

Galet asså galeet ! Tänk att man överreagera så här mycket och det gäller Uggs. Please, lägg av. Jag är själv tjej och har inte satt min fot i ett par uggs. Visst dom ser sköna ut men snälla det ser inge bra ut att gå runt med ett par skor som ser ut att man har snea hälar som liknar björnfötter.

Hur kan man helt plötsligt bli bög för att Uggs inte är ens favorit..? DET är patetiskt.

Bryan fortsätt med det du gör, all the haters look so small up from here.

blesss

2010-10-04 // 22:14:25
» Anonym

ASSÅ SNÄLLA HÅLLKÄFTEN, OM HAN INTE TYCKER OM TJEJER MED FEJKADE UGGS SÅ GÖR HAN INTE DE, AIGHT? :P

hahahahah btw bryan du är föööööör skön, skratta skit mycket nyss :P

2010-10-05 // 23:05:05
» Claaaaar

Du är fan skönaste på länge helt seriöst,det du säger kunde inte sitta finare faktiskt och att folk ens orkar hata kolla på dig du är fin,du har stil och du är dig själv. Det kallas avundsjuk. PUUUUSSSSSS PÅ DIG!

2010-10-06 // 22:09:03
» Anonym

Du Är För fucking Ful Bryan

2010-10-08 // 18:44:41
» Anonym

OrKa ta Bort kommentarerna , och Göra Så att du måste GodkÄnna kommentarerna först. This is A wake Up Call for yourself. Du verkar inte Vilja att läsarna ska Läsa det jag skriver och att de Ska få Fel uppfattningen om dig Då gör det Ändå. De Läser Din blogg Och dö garvar som Jag och mina homies gör Just Nu. Sitter och Bombar ditt skit. Vem Leker Du mannen. Bachelor hela livet ut. StackaRe. pÅ gUD OCKSÅ Du liknar En Gårilla



2010-10-08 // 19:29:08
» Anonym

BIlden längst Upp Säger allt

Om Någon är ful varför ska man hela tiden säga det rakt ut hela tiden, det är ju Meningslöst egentligen Men Det är Du och Du verkar fått Iden om Att du är snyggast i Hela världen , det är Du inte.

2010-10-08 // 19:30:31
» Anonym

Om du vill att folk ska respektera dig börja med att respektera andra. Åsikter har alla rätt till men inte att kränka andra. Är det inte om tjejer, är det om det senaste skvallern från Kisse till Kenza, eller brudar Som du önskar du kunde få tag På som du mött nånstans. Asso Grejen är ingen bryr Sig. Tror du att du Är Kung elr? Alla Kan få Tag på de låtarna Shiet va dum man får bli!

2010-10-08 // 19:32:10
» Anonym

SåhäR feg Mannen. Hoppas Man får Chansen att Se dig Ngn gång vi ska ägga dig

2010-10-08 // 19:33:49
» Anonym

Deet Finns Inga Hater för sista gången. Acceptera ingen gillar dig. Du är ensam för en Anledning. Ingen vill ha dig , tjej eller Kille. Känn Dig Mobbad din tönt

2010-10-08 // 19:35:03
» Anonym

Ditt Leende asso Fixa

2010-10-08 // 19:35:17
» Anonym

Do it For the Ladies vad gör du ens? Har du Några vänner ens om man får Fråga om du har det Hur orkar de stå Ut med dig? Är du Så på riktigt också? Leker Ball Och Snygg

jag Tror Jag och några andra såg dig en gång utanför Bussen Skit ful du var , ville Ägga Dig på Plats assssso

2010-10-08 // 19:36:35
» Anonym

Ladda ner En film och gråt dig Själv till sömns

2010-10-08 // 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback