Jag hade match

Shoo bloggen!!
Jag spelade match det är därför jag inte har kunnat uppdatera så bra idag.
Det här är andra inlägget för dagen och jag hoppas att ni alla mår bra och är på bra mode.

Själv är det fint med mig förutom att jag bara är fett trött.. Då menar jag inte trött trött asså att jag vill sova utan jag menar att jag är helt slut i kroppen. Jag spelade som sagt match, en träningsmatch i Rotebro och kom hem för typ två timmar sen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att käka, jag var så fuckin hungrig! Och ärligt talat så vet jag inte ens varför, jag som hade ätit ordentligt före matchen.. Tryckte i mig mat, musli till och med en banan innan jag gick hemifrån.
Kanske var det kylan som gjorde mig hungrig? Ni anar inte hur kallt det var, asså ouuf is, iiskallt!
Mina tår skulle trilla av vilken sekund som helst kändes det som, föör kallt var det.

Men annars om jag ska snacka lite om matchen så kan jag säga att vi torskade med 2-0.
Egentligen så spelar det inte så stor roll eftersom det bara var en träningsmatch men ändå liksom, det suger alltid att förlora. Fan! Jag hade några chanser att göra mål men vad ska man göra, det här var en sån där typsik match då bollen inte ville in... Jag hade en helt OK frispark som målvakten räddade.. Jag hade en nick strax utanför stolpen, jag hade typ ett friläge som målvakten gjorde en bra räddning på och så hade jag ett till läge som jag missade eftersom jag sköt tåpaj! Dumt gjort egentligen, jag kunde ha skjutit en vanlig vrist upp i krysset och det hade jag också gjort om jag var i matchform men jag var så frustrerad efter alla mina missade lägen så jag ville bara tåpaja in bollen haha. Knaz men det är sånt som händer.. Man kan inte göra mål i varje match.

Dessutom har jag inte spelat match på över en och en halv månad så formen är inte den bästa.
Jag är sur över att jag inte gjorde något mål men ääh, jag får inte göra det till värsta grejen.
Det är läropengar! Nu lämnar jag den matchen bakom mig och tar nya tag för det kommer mer matcher.

Men som jag sa, jag är helt slut. Min kropp assåh..
Kan inte ba nån söt läsare komma och ge mig lite massage? Det skulle behövas jag driver inte.

Kommentarer
» therese

Jag behöver också massage, vi kan turas om :))

2010-10-27 // 01:23:18
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Matilda

gulle plutt!

2010-10-27 // 01:40:25
» Paula

fiiin du är! men jag tkr du är finare när du har längre hår, lite sådär krulligt ;D plus d fett sexigt när du har hår på hakan, hahah låter konstigt men;)

2010-10-27 // 20:22:52
» andre

Kan du inte berätta om din historia i fotboll? Typ vilka lag du har spelat i, var du spelar nu, vad du har vunnit o.s.v. Skulle varit sjukt nice!



Kärlek och respekt.

2010-10-27 // 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback