Lite om min Söndag

Shit det är lite sent men det ska väl inte vara några problem, en eller två läsare har jag nog som är uppe nu i alla fall?
Jag har tagit det lugnt och spenderat de senaste timmarna med att kolla på tv i vardagsrummet.
Det var chill... kollade på mycket, allt från Kungarna i tylösand och Jersey Shore till Fotbollseuropa.

Och nyss, alltså precis innan jag kom in i mitt rum och la mig i min säng kollade jag på 30 Rock.
Den går på Canal Plus Series för er som inte vet. En rätt så skön serie faktiskt, det var första gången jag såg den.

Min Söndag har varit riktigt najs, har tagit det lugnan ni vet... Som alltid, chillin bara!
Jag har varit ute en liten stund och köpt hår produkter som jag visade upp för er i videoinlägget nedan.
Min syster Diana kom förbi och hälsade på med en vän som jag aldrig träffat förut. Riktigt schysst var han.
Vi alla satt i vardagsrummet och hade D, vi kollade på fotboll samtidigt som vi snackade och lärde känna varann.
Min syrra kom även med ett wax till mig som jag bad henne köpa på vägen hit, jag tänkte köpa det själv tillsammans med mina andra två hårprodukter som jag köpte idag men jag gjorde aldrig det eftersom jag tveka..

Efter att syrran och hennes vän hade dragit kom Richy förbi, vi spelade FIFA och jag orkar verkligen inte gå in på detaljer just nu... Tro mig jag kokade som fan! Asså jag hade honom helt, ledde med 4-2 i matcher men ahh pass pass.

Klockan är över midnatt och ska man vara exakt är det Måndag nu men äh, vi säger att det fortfarande är Söndag.
Det är så att jag ville avsluta Söndagen med att bjuda er, mina läsare på en riktigt skön rnb låt som jag precis lyssnade på. Ligger här i sängen i mitt och lyssnar på några riktigt najsa rnb låtar men jag kan ju inte bjuda på alla.

Så här har ni en, Pretty Rickys - Lapdance. Klicka på play nu nu nu! Ni kommer inte ångra er.
Den får mig på LoveMode men ändå på FreakMode om ni förstår vad jag menar haha. Så naajz är den alltzzåå...
Grabbar, jag säger bara om ni ska chilla med en tjej så är den här låten ett måste i spellistan!
I’m not a freaky guy... But here’s what I want you to do.
Slide down that pole, Grind on it slow . . .

Kommentarer
» Anonym

En fråga, gillar du kurviga tjejer eller pinnsmala tjejer? :D haha

2010-10-18 // 16:29:07
» ''

VECKANS LÅTAR?!?!?!

2010-10-18 // 21:17:29
» Anonym

Shooo Bryan

Du vet din typ orange/röda collage jacka, vart kan man köpa den vill gärna ha en sådan i strlk S. Snyggt att bära på sig !! Du kan skicka till min mejl eller publicera i din blogg.

I LOVE YOUR STYLE MAN, AND I WISH YOU GOOD LUCK WHIT YOUR DREAM !

2010-10-18 // 21:30:41
» Anonym

Shooo Bryan

Du vet din typ orange/röda collage jacka, vart kan man köpa den vill gärna ha en sådan i strlk S. Snyggt att bära på sig !! Du kan skicka till min mejl eller publicera i din blogg.

I LOVE YOUR STYLE MAN, AND I WISH YOU GOOD LUCK WHIT YOUR DREAM !

2010-10-18 // 21:30:57
» S E V D A Y E T I S- sevdas.blogg.se

fina bilder bryaan :)

2010-10-18 // 21:38:57
URL: http://sevdas.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S- sevdas.blogg.se

fina bilder bryaan :)

2010-10-18 // 21:39:26
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Anonym

shokatt

2010-10-18 // 23:31:05
URL: http://mamaciiitas.blogg.se/
» Lady A

Jersey Shore, bäästa! :D

2010-10-19 // 13:26:00
» hanna'

tuung lååt

2010-10-19 // 15:50:40
» sara

denhär låten är verkligen bästa CHILL LÅTEN :)



http://www.youtube.com/watch?v=4kU92TuiAzk&feature=player_embedded



bästabästabästa!

2010-10-21 // 01:08:53
URL: http://herecomesthedrama.blogg.se/
» julie

fan vad söt du är! diggar din blogg!

tööng låt också!;)

kram

2010-10-24 // 12:39:09
URL: http://juuliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback