Kärlek

När jag chattade med mina läsare igår kväll skrev en tjej något som fick mig att tänka två gånger.
Hon skrev - Bryan vet du vad jag tycker? Och då svarade jag neej jag vet inte vad du tycker hehe?
Jag tycker att det är dags för dig att skaffa en riktig flickvän svarade hon.

Egentligen så vet jag inte ens om jag har tid för ett seriöst förhållande eftersom jag tränar ofta.
Men jag känner i alla fall att jag är redo. Träffar jag den rätta så släpper jag henne inte.
Jag hade inte tänkt på ett förhållande på ett bra tag tills igår då läsaren skrev det till mig.
Senare när jag skulle lägga mig så tänkte jag för mig själv att hon kanske har rätt.
Det kanske är dags för mig att hitta en sötis, men å andra sidan pass för det kommer när det kommer.
Aah fan, jag vet inte asså... Kärleken kan vara komplicerad ibland jag svär på allt.

Jag skrev en sak till henne som hon också höll med om.
Jag skrev att det är svårt att hitta en tjej med bra egenskaper nu för tiden.
De flesta tjejerna man träffar eller lär känna vill dra på fest varje fuckin helg och det gillar jag inte.
Jag vill inte ha en tjej som jag ska behöva vara orolig för varje helg...
En sån grej tänker de flesta inte ska vara något problem om man gillar varandra jätte mycket.
Och det stämmer! Har man stora & starka känslor för varandra så kanske det inte är ett stort problem...
Men frågan är då bara hur länge ett sånt förhållande håller?
Jag lovar er, känslor kan försvinna lika fort som de dök upp!

Jag vill ha en good girl, det är allt jag begär!
Visst utseendet är också viktigt för mig men personligheten betyder faktiskt mer.
En tjej med ett fint utseende & en bra personlighet = Guld.
Men som sagt, det är svårt att hitta såna tjejer nu för tiden.

Btw, ladies börja inte hata på mig eller något nu.
Tjejen jag chattade med igår höll faktiskt med mig till 100%. Det är svårt att hitta en bra tjej !

Kommentarer
» Nats

Jag lovar dig Bryan det märks att du kan mycket om kärlek och du förtjänar en bra tjej. Stressa inte för det kommer med tiden. Låt kärleken hitta dig istället.

Längtar iaf tills du hittar en tjej och lägger upp bilder på bloggen på er tillsammans =)

2010-10-28 // 16:42:00
» therese

Alltså bara för att en tjej vill "dra på fest varje helg" när hon är singel så betyder det ju inte att det är vad hon kommer vilja göra när hon har ett förhållande? :)

2010-10-28 // 16:54:02
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» sara

Kanske bara letat på fel ställen (: Jag vet gott om good girls på både ut & in-sidan!

2010-10-28 // 17:19:35
URL: http://herecomesthedrama.blogg.se/
» yaaa diiiiiiig

yea maan go and get your girl

2010-10-28 // 17:35:39
» Nelly

ja håller med deig bryan , du förtjänar den bästa <333

2010-10-28 // 17:57:35
» Nelly

ja håller med dig bryan , du förtjänar den bästa <333

2010-10-28 // 17:58:32
» W

There is no good girls. Good girls are just bad girls that don't get caught

2010-10-28 // 18:30:29
» Sara

Det är ofta "the bad girls" som brukar kunna ändra på sig när det väl kommer till ett förhållande. Det är ganska självklart att tjejer gillar att festa ofta, men tro mig det blir annorlunda när det väl kommer till ett förhållande.



Lär känna en person innan du drar slutsatser. Du verkar dömma mycket på utsidan när det gäller party och sånt. Maybe you'll be suprised! =)

2010-10-28 // 18:41:41
» andre

En tjej med likadana intressen hade varit guld. Typ fotboll?

2010-10-28 // 19:08:14
» lina

ingen tjaffs om saken.

men att hitta killar med vett i skallen är precis like svårt.. om inte svårare.

2010-10-28 // 19:14:31
URL: http://anotherteenblog.blogg.se/
» Anonym

Hej Bryan!

Skulle du vilja ha en tjej som är oskuld och har bra egenskaper,? då menar ja en tjej som inte festar röker eller dricker. som tar det lungt med vänner och familj.

2010-10-28 // 19:17:44
» Anonym

Hej Bryan!

skulle du vilja ha en tjej som är oskuld och har bra egenskaper,? då menar ja en tjej som inte festar röcker eller dricker. som tar det lungt med vänner och familj.

2010-10-28 // 19:25:17
» Anonym

Alla är olika ibland håller inte ett förhållande iaf. Jag var i ett förhållande i ett ganska bra tag. Jag hade starka känslor för mitt ex och ja trodde verkligen att vårt förhållande skulle hålla längre än vad det gjorde. Men det tog slut när jag minns anade. Och för den dummaste anledningen. Det tog slut mellan oss bara för att jag inte är en festflicka.

2010-10-28 // 19:38:22
» BS

Haha stämmer, men jag håller med - svårt att hitta bra killar också. Men om det är svårare än bra tjejer - det tror jag inte.

2010-10-28 // 19:56:57
» Anonym

till dig där uppe: man behöver inte vara oskuld för att ses som en "bra" tjej. isåfall finns det knappt några "bra" killar alls, om man nu ska tänka så!!!

2010-10-28 // 19:58:33
» NeNe

du bryan visst du vill ha en tjej men säger bara ha inte för bråttom nu .. varför? jo för att när man har bråttom så kanske man blir tsm med nån som man verkligen ångrar senare så do what U do så kommer din cinderella (:

2010-10-28 // 20:00:12
» J

Det blir så fel när du drar alla tjejer över en kam! Och bara för att hon tycker om att festa så betyder det inte det för det första att hon måste dricka sig aspackad, för det andra att hon måste dricka alls, och för det tredje att när ni blir tillsammans så kommer hon att festa lika mycket. Hon kommer antagligen vilja festa mindre om hon är i ett förhållande, speciellt om hon märker att killen inte är party prisse :) Det är värt att tänka på, annars är det lätt att du dömer henne för fort ;)

2010-10-28 // 23:56:41
» Jessica

Bryan, jag har läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat först nu. Jag känner igen mig i allt du skriver om när det kommer till kärlek. Vi alla vill känna kärlek och jag har många gånger funderat: "När ska jag träffa en riktig man" Alla killar som jag känner till älskar att festa, det är deras liv om man säger så! Jag håller med dig om att det är många tjejer där ute som festar varje helg även fast att många av de har en pojkvän.Det är såklart inget fel med att gå ut om man har ett förhållande dock så vet man inte om det fungerar i längden som du säger. Jag själv är ingen party pingla, går aldrig ut på grund av att jag anser själv att det finns bättre saker att göra än att festa varje helg. Jag har inget emot folk som dricker men jag är inte en sån person. Jag sitter hemma som du och har hög musik på, umgås med familjen, vänner och tar det lugnt. Jag skulle aldrig kunna ha ett förhållande med en kille som tänker på fest hela tiden och aldrig kan vara hemma och mysa framför tvn. Såklart har man ett förtroende i ett förhållande för annars skulle det aldrig fungera. Dock så hatar man känslan av att känna oro och tänka på alla tankar som kommer upp om ens partner är ute och festar, ifall han eller hon skulle vara otrogen eller om någon kille eller tjej skulle försöka något! Jag tycker faktiskt att det är sjukt svårt att hitta en kille som verkligen är bra och som man kan lita på till 100%!

2010-10-29 // 11:16:17
» D

som fler har skrivit, det finns tjejer som inte enbart tänker på festa festa och återigen festa. Visst jag ska vara ärlig och säga jag gillar att skaka rumpa till skön musik, hör jag musik så kan jag inte stå still. men man behöver inte vara ute varje helg, om man är ute behöver man knappast dricka. jag har varit ute flera tillfällen utan att dricka alkohol, oavsett så har jag haft det grymt roligt. Det jag vill komma fram till är att det finns tjejer som är ute då och då, men skaffar man ett förhållande så blir det faktiskt annorlunda som andra tidigare nämnt. Det finns även tjejer som föredrar en hemmakväll framför en utekväll. jag bor också i sthlm men åt andra hållet och flera av mina vänner föredrar faktiskt en hemmakväll med familj eller vänner framför DUNK DUNK DUNK & alkohol. ju äldre man blir kanske man prioriterar annorlunda. Jag gillar att vara ute men jag gillar att bara vara hemma och inte göra ett skit också. som idag tillexempel, förra helgen var jag ute, den här helgen ska jag vara hemma. nästa helg ska jag ut, men inte dricka för nästa helg har jag körkort så då sa jag köra bild hela dagen varje dag! Visst jag är nyssfyllda 18 så folk tror att man festar järnet för man kommer in på klubben...FEL. Jag har annat som jag prioriterar, familj,vänner,jobb & framtid. men jag gillar ju ändå att gå ut då och då.



För att ett förhållande ska fungera måste man kompromissa, så bryan faller du för en tjej, som du finner har allt du behöver förutom att hon festar mycket, om hon känner likadant för dig, tro mig hon kommer att kompromissa & festa mindre.



Det man får ska man ge tillbaks...

2010-10-29 // 16:54:38
» Imaan

kom till Uppsala, ? Hur kan en tjej i Uppsala få kontakt med dig?

2010-10-29 // 23:03:45
» Anonym

Jessica och D erkänn att ni bara vill ha bryan

2010-10-31 // 16:38:00
» Sandra

Jessica och D erkänn att ni bara vill ha bryan

2010-10-31 // 16:38:44
» Sarah

Jag förstår dig upp till 100% men tro mig de flesta tjejr är bra men det handlar om att en kille ska prata me de på ett bra sätt och förklara som tex du gillar inte att en tjej festar varje helg! det håller ja me dig om, istället för vara sträng o säga nej följ me henne festa me henne, inte helatiden, men ibland, alltså när det gäller! va seriös, för om man ska gå runt och inte tare seriöst o bara runt o leka, man kommer ingen vart, hur ska man hitta den rätta om man går runt o inte är seriös. tänk på saken killen, ja vet många kommenterar dig, helt ärligt det fösta gången ja kommenterarar dig o säger sånt!

2011-06-03 // 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback