Kategorier

Som jag skrev tidigare är det en helt ny start för bloggen.
Den kommer att vara personligare än tidigare vilket ni kanske redan har märkt på sättet som jag skriver?

Men hur som helst, med tanke på den nya starten kommer jag rensa lite saker från bloggen.
Jag syftar mest på mina kategorier, jag tänker ta bort många men samtidigt lägga till nya.
Jag kan redan nu säga att jag kommer skapa två nya kategorier med namnen RnB' 4 Life & Gymmet.

Jag vill också kolla med er om ni har några tips eller förslag på en kategori som ni vill att jag ska skapa?
Hjälp mig även bestämma vilka kategorier jag ska ta bort för det är lite lite svårt.
Kärlek & Respekt

Kommentarer
» Alfa

Bror, skapa en Veckans Artist kategori, artisten du tycker mest om under veckan ;)

2010-10-25 // 20:50:13
» Alfa

Bror, skapa en ''Veckans Artist'' kategori. Asså varje vecka väljer du ut en artist personligen som du anser bäst för tillfället eller för veckan :Ö

2010-10-25 // 20:51:51
» hiboo

dagens läsarbrev kan ju låta lite onödigt,utan du kan liksom bara stoppa in dagens läsarbrev i ngt inlägg ,det behövs ju inte en hel kategori för just det,samma sak gäller även ''Mina dissar'' och 'frågestunder'.



däremot kan du lägga till 'dagens outfit' där vi som läsare kan få en liten syn av vilka kläder du brukar ha på dig e vanlig dah.

2010-10-26 // 18:18:44
» hiboo

dagens läsarbrev kan ju låta lite onödigt,utan du kan liksom bara stoppa in dagens läsarbrev i ngt inlägg ,det behövs ju inte en hel kategori för just det,samma sak gäller även ''Mina dissar'' och 'frågestunder'.



däremot kan du lägga till 'dagens outfit' där vi som läsare kan få en liten syn av vilka kläder du brukar ha på dig e vanlig dah.

2010-10-26 // 18:19:45
» BS

Jag har en bra idé: Ta bort "veckans frågor och kommentarer", "dagens fråga" och "frågestunder". gör istället en ny kategori "frågor och svar" där allt som har med frågor att göra finns med ;)

2010-10-26 // 19:26:10
» BS

Jag har en bra idé: Ta bort "veckans frågor och kommentarer", "dagens fråga" och "frågestunder". gör istället en ny kategori "frågor och svar" där allt som har med frågor att göra finns med ;)

2010-10-26 // 19:26:23
» Dabbe

what's up with the leaves asså...? haha

2010-10-27 // 20:13:37
URL: http://nesssie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback