Kim Kardashian

Hur, asså hur kan man vara så fin? Det är olagligt vad fan.

Som vi alla vet var Kim Kardashian tillsammans med den amerikanska fotbollsspelaren Reggie Bush.
Jag vet inte hur eller vad Reggie Bush tänkte men om jag var tillsammans med Kim skulle jag aldrig släppa henne. Aldrig! Fan bara man kollar på henne blir man dööm haha. Överdrivet vacker är hon.


Vi alla vet att Kim och hennes systrar gillar mörkhyade killar, det är ingen hemlighet direkt!
Men något hon också verkar falla för är atleter och speciellt amerikanska fotbollsspelare.
Bara någon månad efter att hon och Bush gjort slut var hon på G med Dallas Cowboys spelaren Miles Austin. Fan jag känner att jag har en chans på henne, jag måste bara lyckas först! Hahahaha!

Snacka om att hon har hela paketet.....

Kommentarer
» juiiicy

aså wtf, e hon vacker? hon ser bra ut yeah men ha du sett oksana elr va hon heter, chippens fru, dedär kallar man skönhet haha !

Förresten, d finns en bild på dig i min skola där de typ är en pratbubbla eller ngt från dej " vad gör man åt för tidig utlösning" haha !!

2010-10-30 // 19:55:08
URL: http://nattstad.se/juicym
» andy

yeaaah hon är en skönhet shiiiiet för fin utan att överdriva ;)

2010-10-30 // 20:22:52
» elina

okej tycker du överdriver lite. vistt hon ser rätt bra ut men det finns mycket vackrare kvinnor. förstår inte att ni hjärndöda killar hela tiden ska falla för kvinnor som BARA består av bröst och rumpa, shit. och du säger att du aldrig skulle släppa henne, hur vet du ? enkelt för dig och säga men där har vi det igen, jag tror du tänker för mycket på utseende. hon kan vara värsta bitchen i verkligheten, vill du ha en bitch till fru eller ?

2010-10-30 // 20:26:34
» Anonym

Jag håller med om att hon e sjukkt fin med smink dom där uppe e bara avundsjuka men om jag ska vara ärlig utan smink ser hon för jävlig ut helt serii asså hon är fular än fulast utan smink. men annrs är hon HET!!!!!!

2010-10-30 // 20:49:28
» Jessica

Ni är korkade. Som bryan sa tidigare när han har lagt upp bilder på tjejer så har han sagt att han självklart INTE vet att hur deras personligheter är men att tjejerna helt enkelt är heta, har hela paketet så fan ta det lugnt med det ni skriver. Jag skrattar verkligen. Varför blir ni så lacka och börjar hata på alla kvinnor han sätter upp på sin blogg? Och JA han vet att bilderna är fixade och bla bla bla.

2010-10-30 // 21:03:01
» Anonym

fan hennes skor ge mig :D

2010-10-30 // 22:14:13
» Anonym

haha jag har oxå sett den pratbubblan '' vad gör man för tidigt utlösning '' hahaha

2010-10-30 // 23:15:14
» Karim CR7

Hon var på G med Cristiano Ronaldo Fan jag känner att jag har en chans på henne asså

2010-10-31 // 00:53:24
» therese

Älskar henne! Hon är sjuukt snygg :) bra bilder du hittade på henne med.

2010-10-31 // 11:56:14
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Anonym

HAHAHHAHAHHA BRYAN JAG DÖR SERIÖST AHAHHAHA VADÅ STÄMMER DET SOM JUICY SKREV? att dte finns en bild på dig i hennes skola med en pratbubbla där det står: vad gör man åt för tidig utlösning? hahahaahha asså hahahaha varför har du inte tagit upp det på bloggen skitkul ju

2010-10-31 // 15:13:41
» therese

Hahah har med sett den där pratbubblan. jag hade tid hos syster, och medan jag väntade på henne,(hon skulle hämta en grej) Då såg jag mig runt om i rummet, och läste några affischer, och helt plötsligt ser jag dig. Jag ba omg det är e ju Bryaan!! :D:D haha :D

2010-10-31 // 19:38:32
» sara

Bryan kim har verkligen underbar personlighet kolla på keeping up with the kardashians så får du se de handlar om hennes familj o hur dom lever o sånt bakom alla rykten och skitsnack

men take a look det är värt ja lovar!

och du kan kolla på det på nätet

2010-10-31 // 21:56:16
» jennifer

Herregud sluta hata! kim har riktig kvinnlig kropp, skit vackert ansikte! de handlar inte om smink eller inte hon har grund dragen så det är inte sminket som gör henne utan det är hon som gör sminket! i utseendet har hon hela paketet! i personlighet? vem vet det kanske hon har! Kim är en förebild för många! en bra också! ist för de som är pinnsmala som visas mest i media.. FLER KVINNOR SOM KIM!

2010-10-31 // 22:52:32
» isabella

du borde lagt andra bilder domdär bilderna gör henne inte rättvisa hon är mycket finare än så :)

2010-11-01 // 15:07:15
» Sara :) <33

Hon e sjukt snygg! Fast måste erkänna att andra bilden på henne inte blev så lyckad men ändå.

2010-11-02 // 00:15:21
URL: asdfghjhttp://
» Anonym

det hans blogg och hans regler och ifall det inte passar er borde inte kolla :) heheh :)

2010-11-02 // 13:58:37
URL: http://saronitha.blogspot.com
» Anonym

Bryan du har rätt hon är så fin!!

2010-11-04 // 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback