Många undrar så här får ni svaren

De flesta av er har lagt märke till att jag inte lägger ner lika mycket tid på facebook som jag gjorde förut.
Det enda jag lägger ner tid på är så klart min fan page men min personliga facebook profil har jag struntat i helt.
Min facebook fungerar mer som hotmail för mig, jag loggar in för att kolla min inbox sen hej då.

Jag har kastat facebook!
Och Msn...msn kastade jag för längesen. Pallar ej, har bara inte tid för sånt längre.
Chatta med så kallade "vänner". Helt ärligt, det är bara slöseri på tid.
Okej när man var mindre sådära, det var ofta väldigt kul att logga in och flörta med tjejer osv...
Men nu när jag börjar bli äldre har jag bara inte tid för sånt.
Jag säger inte att jag aldrig kommer logga in igen för det kommer jag att göra, men just nu.. Neje.

Dessutom är jag också trött på folk som tror sig alldeles för mycket och vill ha uppmärksamhet...
Ni vet vilka typer det är jag menar, folk som uppdaterar sin status på facebook 24/7.

- Vaknade precis, ska dra till gymmet med Johanna nu.
Okeeej du vakna, okej du ska till gymmet. Gååå, du behöver inte skriva det på statuseeen!!!
Jag förstår om folk gillar ens status men snälla duu, ingen gillar ens dina statusaar så sluta bara pleaaase haha.

Jag menar, orka vad fan. Ska man hålla på uppdatera statusen så fuckin ofta så skapa en blogg istället...

Jag har fått överdrivet många meddelanden av läsare som vill att jag ska aktivera mina bilder igen.
Jag driver inte, över 30 personer har bett mig aktivera mina bilder.

Mina bilder har varit inaktiverade i någon månad nu och jag har egentligen inga planer på att aktivera de.
Men eftersom mina läsare är de bästa läsarna som finns så finns också en chans att jag gör de synliga igen.

Grejen är bara den att jag har tappat suget för facebook.
Men vad säger ni? Ska jag aktivera bilderna nu? Bara för eran skull?
Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» Erica

Haha, jaa, thats the thing med bode Facebook och MSN. Och gillar man det inte, så slipper man :)

2010-10-22 // 23:08:45
URL: http://middiekickass.blogg.se/
» The S

Bryan omg haha, under alla dom här månaderna jag har läst din blogg måste jag säga att det här är det bästa inlägget =)

2010-10-22 // 23:13:25
» Karim CR7

hahaha tungaste inlägget sväär!

2010-10-22 // 23:24:27
» andre

Mannen du höjs i mina ögon för varje dag. Kung e du. Bästa inlägget någonsin.



Haha, ja aktivera bilderna ;)

2010-10-23 // 00:03:53
» therese

ja gör det!! :)

2010-10-23 // 00:58:00
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Anonym

Yes do it! :)

2010-10-23 // 09:42:11
» Anonym

Hahah helt rätt!!

2010-10-23 // 18:11:47
» 2t2h

JAAAAAAAA

2010-10-23 // 18:12:15
» maryan

facebook är överskattad

2010-10-23 // 20:08:22
» gabi

"dessutom är jag också trött för folk som tror sig alldeles för mycket och vill ha uppmärksamhet... folk som uppdaterar sin status på facebook 24/7"

vad pratar du om? du skriver om dig själv oftast 2-3 ggr per dag.. det är inte så stor skillnad mellan att uppdatera status eller blogg. jag menar absolut inte att du borde sluta blogga, bara tänka lite på vad du skriver i din blogg. för att bli en bättre människa och förebild, borde du sluta trycka ner andra och sätta med fokus på positiva saker.

PEACE!

2010-10-23 // 21:09:01
» Anonym

Gör det :)

2010-10-24 // 02:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback