Motivation & Inspiration - OFF TO THE GYM

Shoo bloggen, ni ser själva att klockan är 09:00. Inte ens de, hon är 08:58 för att vara exakt!

Jag vaknade för en kvart sen och tänker äta en galet bra frukost nu för att orka träna så här tidigt på morgonen.
Tänker dra till gymmet med farsan, det var faktiskt ett bra tag sen vi åkte och tränade tillsammans.
Han har inte orkat träna lika mycket som förut den sista tiden för att han har jobbat rätt så mycket. Men chill ba farsan, nån dag.. förhoppningsvis snart så ska jag se till att han och mamma inte behöver jobba nå mera!

Men hur som helst, jag vaknade som sagt kvart i 9 och när jag låg i sängen tänkte jag...
Ska jag strunta i gymmet idag och sova ut mig istället bara för att få vila lite grann?
Sen klickade det i mitt huvud.. Vadå vila? Upp och kör B! Det kommer andra dagar då jag kan vila.

Det är exakt det här jag menar när jag säger att man ska göra sin grej till 100%.
Jag har inte festat den här veckan eller den här helgen rättare sagt, men jag slår vad om att de andra som säger att de vill lyckas men ändå går ut och festar inte orkar gå upp 9 på morgonen för att gå träna.
De flesta som säger att de vill lyckas ligger säkert på sängen helt bakis. Och tro mig mina vänner.
Tro mig, som jag skrev igår eller i förrgår.. Endast de som går in helhjärtat lyckas. Det är i stort sätt hemligheten till framgång. Ska du göra något, gör det inte halvhjärtat för då är det bara slöseri med tid, så äre!

Det var allt för mig den här gången när det gäller kategorin Motivation & Inspiration.
Jag hoppas att jag motiverade er lite grann samtidigt som jag inspirerade er.
Nu måste jag käka för att sedan dra iväg.

Haha, vissa tänker säkeert; Ey B! Hur fan pallar du ens gå upp så tidigt för att träna?
NO TIME 2 SLEEP BEJBI. A'M FOCUSED!!

Kommentarer
» Mostafa

Shoo Bryan =)



Asså du har förändrat mig helt o hållet faktiskt.

Asså dina ord de är så grymma.



Men fortsätt så Bryan helhärtat de bra de :D

2010-10-10 // 10:56:25
» Mostafa

Shoo Bryan =)



Asså du har förändrat mig helt o hållet faktiskt.

Asså dina ord de är så grymma.



Men fortsätt så Bryan helhärtat de bra de :D

2010-10-10 // 10:56:43
» S

Låg i sängen imorse. Ville bara slockna om trots att jag tänkt gymma idag. Fick ett sms av en vän "ska vi ut och ses". Hade två sköna alternativ. Men nej jag stack istället till gymmet. :)



& jag måste säga jag älskar dessa inläggen. thanzz

2010-10-10 // 14:04:18
» Niklas

Asså BRYAN! Du är bara bäst. Först och främst vill jag säga att du verkligen vänt upp och ned på mitt liv. På ett rba sätt. Förut så spårang jag efter guzzar. Nu jag satsar på fotboll. Bloggar och sånt. Du har inspirerat mig totalt! Du är min idol. inte Robinho, Ronaldinho, Zlatan osv. Bara du. Bara så du vet.



Ps. No Homo.

2010-10-10 // 21:36:44
URL: http://dittasirisoccer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback