Motivation & Inspiration

Drömmen!
Jag vet inte riktigt om ni har lagt märke till att jag har en kategori som heter Motivation & Inspiration.
Men i alla fall, jag hade tänkt uppdatera den kategorin ofta nu eftersom jag vet att många av mina läsare vill lyckas med något här i livet, vill bli framgångsrika. Men ibland kan det vara så att man tappar lusten lite grann, man tappar orket och suget helt enkelt och då är det väldigt viktigt att man har någon som är där för en.

Någon man kan lyssna på och någon som pushar en till att inte ge upp.
Ibland kanske det inte räcker med att man har en bror, syster, pappa eller mamma som pushar en.
Man kanske måste höra saker från någon annan tills det klickar i ens huvud att HEEY jag måste verkligen kriga om jag ska lyckas. Precis som Eric Thomas fick mig att tänka två gånger, ärligt talat han har sagt saker i sina videos som har ändrat mitt liv verkligen och det är jag väldigt tacksam över. Jag har själv tackat honom personligen.

Men hur som helst, det jag vill komma fram till är ifall ni skulle tycka om idén att jag bjuder er på grymma videos och olika texter som motiverar och inspirerar en som fan? Självklart kommer jag också själv skriva saker och ting från mina egna tankar osv. Men vad tycker ni? Är ni redo för att bli lite peppade eller? Let me know vad ni tycker om mitt förslag för om ni gillar det kan jag bjuda på ett sånt inlägg redan ikväll före ni lägger er.

Kommentarer
» Anonym

låter som en grym idé!

2010-10-04 // 23:07:24
» Anonym

gör det!!

2010-10-05 // 00:03:55
URL: http://locitas.blogg.se/
» Anonym

Absolut, Gör det!:)

2010-10-05 // 08:05:02
» Eric

Skitbra bryan du är kung, man blir peppad :-)

2010-10-05 // 14:07:20
» dennis

BÄSTA! DU måste göra det blir sjukt inspirerad av dina videos när du lirar fotboll med taggande musik!

2010-10-05 // 14:15:36
» Anonym

låter skitbra! behöver verkligen motiveras..

2010-10-05 // 16:27:35
» S

fan blev taggad bara av att du ska göra kategori om det. fett med bra ju. plus på kanten de där

2010-10-05 // 17:31:46
» nicho

Aight kör bryan! :D varför skulle man tacka nej till det? :P

2010-10-05 // 18:02:57
» sandy

VERKLIGEN JA!!

och jag tycker du borde läsa the secret, den boken förändra mitt liv iallfall. :)

2010-10-05 // 18:44:49
» Anonym

yeeeeeah go for it !

2010-10-05 // 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback