MulattoBee börjar om på nytt.

Klockan är snart 5 på morgonen och jag är vaken, helt sjukt egentligen.
Jag måste direkt säga att jag har en ny design här på bloggen som jag är supernöjd med!
Jag vet att jag typ säger så varje gång jag har en ny design men jag är helt seriöst nu. Jag menar det från hjärtat, designen som jag har nu är jag otroligt nöjd med. (Ser du den inte så måste du uppdatera sidan, klicka på F5).

Min blogg är mer personlig nu vilket jag tycker att min blogg har saknat när det gäller mina designer.
Ingen av mina tidigare designer har varit personliga, men det är den här.
Väldigt enkel och stilren, plats för fräscha bilder på högersida som ni ser. Och ni kan följa mig på allt genom att se efter på högersidan av bloggen. Jag menar, ni hittar min twitter, min youtube m.m.

Jag kan säga det nu så ni är medvetna om det. Inatt börjar vi om från början.
Alla mina läsare, absolut alla... Spelar ingen roll om du har följt mig från dag ett eller om du är helt ny här.
Inatt börjar vi om från början, MulattoBee kommer att vara mycket mer personligare vilket kommer bli mycket roligare för båda mig och för er som följer och läser bloggen varje dag. Vad menar jag med att bloggen kommer bli mer personligare? Jo, folk som inte känner mig ska kunna få en bild av hur jag är som person. Jag älskar musik vilket betyder att jag kommer posta upp väldigt mycket musik från och med nu. Jag gillar fotboll också som ni alla vet men det kommer jag inte att skriva så mycket om här på bloggen utan de som vill följa mig och fotbollen kan göra det på min fan page. Här på bloggen kommer det handla om andra saker...

Jag hoppas ni tycker om min nya design, släng in en enkel kommentar och låt mig få veta vad ni tycker.
Det viktigaste är dock att jag själv gillar designen vilket jag också gör väldigt mycket!
Jag passade på headern den här gången, tycker att det inte behövs för tillfället. Vill att bloggen ska vara enkel och mysig på något sätt, vilket jag också tycker att den är. Nu när jag går in på mulattobee.se känner jag mig hemma. Det hoppas jag också att ni gör, jag vill att ni ska tycka om att spana in min blogg. Så med den här nya designen välkomnar jag er till sveriges skönaste blogg, MulattoBee.se.

Jag ska sova nu men när jag vaknar vill jag se att ni har svarat med något.
Kanske något i stilen som, Yes Bryan.. Jag gillar designen och ser fram emot att följa din "nya" blogg!
Haha, jag lovar er.. Jag börjar om från början nu. Mindre fotboll, mer musik.. Helt enkelt mer personlig.
Till höger ser ni redan att jag har lagt upp veckans låtar. Imorgon kommer jag att skriva vem det var som önskade låtarna och varför jag just valde ut de låtarna. Godnatt på er alla som är vakna nu, sov gott så hörs vi imorgon. Ni vet vad jag brukar säga va? Kärlek o Respekt, det är standard 
<div id="toolbar">
<!-- AddThis Button BEGIN -->
<div>
<a></a>
<a></a>
<a></a>
<a></a>
<a></a>
</div>
<script type="text/javascript" src="http://s7.addthis.com/js/250/addthis_widget.js#username=xa-4c99c8b836f70e70"></script>
<!-- AddThis Button END -->
</div>

Kommentarer
» andre

Sveriges skönaste blogg? Fel



Världens skönaste blogg.



Tycker du ska fortsätta med mer fotboll, därför jag började följa bloggen :) Fotboll är din personlighet!



Annars mycket fin design.

2010-10-25 // 09:55:36
» destina

håller med andre, fortsätt blogga om fotboll:)!



och äntligen har du bytt design!

2010-10-25 // 10:38:57
URL: http://donkendez.blogg.se/
» therese

Jag gillar det! Designen känns mycket mer lätttillgänglig och det är asbra att du ska bli mer personlig :)

2010-10-25 // 13:17:20
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» !!!!!

Mer fotboll, mindre musik :)

2010-10-25 // 13:26:22
» isabelle

VADÅ MINDRE FOTBOLL !? :|

2010-10-25 // 14:53:21
» FILLY

Bra att det blir mer personligt :)

2010-10-25 // 15:12:53
» Anonym

Ta en ny bild på dig den där är gammal asså den bilden vid höger sida längst upp :)

2010-10-25 // 17:05:45
» BS

Haha nice, ska bli kul att se förändringarna ;)

2010-10-25 // 17:10:33
» Anonym

gillar designen men om du har de lite mörkare blått hade de varit klockrent:P

2010-10-25 // 17:14:56
» manne

lägg upp fotboll me please de ä fett najs !

2010-10-25 // 18:58:49
» L

Yes Bryan.. Jag gillar designen och ser fram emot att följa din "nya" blogg!



nej jag driver haha, men jag gillar designen faktiskt, enkelt och snyggt :) hoppas att du lägger upp mer musik, vi har fan samma musiksmak haha!

keep up the good work!

2010-10-25 // 19:49:45
» JuicyM

grymt söt på bilden :)

ha en fortsatt trevlig dag ;)

2010-10-25 // 20:14:17
URL: http://nattstad.se/juicym
» J

Jag diggade inte designen först, men andra gången jag tittade på den så har du rätt, den är enkel och mysig ;)

2010-10-25 // 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback