Mycket nytt på bloggen

Haha jag ser ut som en liten barnunge på bilden ju.

Men hur som helst, eftersom det är mycket nytt som kommer att hända här på bloggen...
Den ska bli mer personlig osv så kanske det kommer ta några dagar tills ni vänjer er helt och hållet.

Igår skrev jag att jag inte kommer skriva så mycket om fotboll här på bloggen utan de som vill följa mig och fotbollen kan göra det på min fan page. Men eftersom jag har fått så många kommentarer av mina läsare som har bett mig fortsätta skriva om fotboll så kommer jag att göra det. Inga problem,
MulattoBee ger alltid sina läsare vad de vill ha.

Jag kan redan nu säga att jag sitter och väntar på det italienska mötet mellan Napoli och Milan.
Milan har ju ett gyllene läge att rycka ifrån Inter som kryssade på hemmaplan igår kväll.
Det var allt jag hade att säga för den här gången och jag hoppas att ni alla fotbollsälskare blev glada nu när jag har bestämt mig för att fortsätta skriva om footbaall! Oops, nu börjar faktiskt matchen.
Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Venus

älskar din tatuering!

2010-10-25 // 22:04:38
URL: http://venuzita.blogg.se/
» Anonym

näääj din tattoo är för självkär, liksom honey vem skriver sitt EGNA namn på sin hals? bara kärlek no hate

2010-10-25 // 23:38:23
» Anonym

näääj din tattoo är för självkär, liksom honey vem skriver sitt EGNA namn på sin hals? bara kärlek no hate

2010-10-25 // 23:38:31
» V

du hade ett halft fel, haha. syrran bor i sthlm men ja bor i eskilstuna

2010-10-25 // 23:41:41
URL: http://venuzita.blogg.se/
» BS

Nice att du fortsätter skriva om fotboll ;)Försök att kombinera bara, så att det inte blir för mycket av det :P

2010-10-26 // 19:22:19
» andre

Du anar inte hur glad jag blev nu när du ska fortsätta skriva om fotboll ;)

2010-10-27 // 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback