Nattinlägg

Antar att jag inte har några läsare uppe vid den här tiden, de flesta sover nog för att de har skola imorgon.
Men i alla fall, jag tänkte kasta in ett snabbt och kort nattinlägg eftersom jag har gjort lite saker nu på kvällen.

Efter att jag spelade in videoinlägget nedanför bestämde jag mig för att dra till gymmet!
Jag fick liksom flipp, jag hade bara varit hemma hela dagen med en tjejkompis och tagit det lugnt.
Klockan var runt halv 8 när jag bestämde mig för att rulla till gymmet och köra ett kvällspass.
Ni vet, jag satte på mig ett par sköna mjukisar, satte på mig mössan, luvan, väskan och hörlurarna sen drog jag.
Riktigt skönt var det, ska fan börja gymma på kvällarna mycket oftare nu. Det är fett med chill!
Det är så få som gymmar på kvällen, typ ingen var där.. Jag var nästan helt ensam och det är nice för då kan man göra sina fula grimaser och skrika som en idiot utan att man bryr sig om ni förstår vad jag menar haha.

Jag fokuserade på bröstmusklerna den här gången...
Testade även två bröstövningar med hantlar som jag aldrig kört tidigare och det gick bra.
Sen när jag vilade emellan övningarna snackade jag lite fotboll med en snubbe.
Vi började prata om Sveriges förlust mot Holland med 4-1.

Vi kom fram till en rätt så rolig sak... Holländarna bevisade Svenskarna att en försäsong på 5 fuckin månader är helt onödigt. Man kan spela boll utan en så lång försäsong ju. När det ändå var så lite folk på gymmet passade jag på att prata med den nya receptionisten, jätte schysst och trevlig var hon. Vi pratade fett länge faktiskt.
Men hur som helst, när jag kom hem åt jag mat samtidigt som jag kollade på UFC på canal +.
Satt bekvämt på soffan i vardagsrummet helt ensam med bra mat och Pepsi till dricka, inte nog med det.
Fan vilken match man bjöds på, det blev en knock out redan i den första ronden haha.
Riktig skön känsla var det att kolla på UFC, diggar sättet som kommentatorerna och alla där snackar.
Det var första gången på väldigt länge jag såg på UFC, det gick på 4sport förut kommer jag ihåg.
Om jag har tid så tänker jag se på det oftare för det är riktigt najs att kolla på!
Fatta vad najs att ladda till en grym match med chips och läsk!

Efter maten och UFC skulle dagen avslutas på ett dåligt sätt...
Spelade 4 matcher mot Danne på FIFA och han vann 3... Lite tur hade han men men...
Haha, Godnatt på er alla goa läsare. Vi höres imorgoon, ingen stress... Bless!

Kommentarer
» Anonym

jag har en fråga ja vill ställa men du har ALDRIG svarat på den, jag tror själv de är sant, att du har köpt en domän erkänn bara att du har gjort de!!!!

Man kan inte bara bli .se redan på 6 måndader (räknar från den dagen du blev .se) GANSKA konstigt...

2010-10-15 // 09:29:52
» Stina Lindberg

satan så snygg du är

2010-10-15 // 12:15:53
URL: http://stinalindberg.blogg.se/
» Anonym

aay papi snygg på sista bilden

2010-10-17 // 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback