Nytt Ljudsystem!!

Shoo på er alla söta och sköna läsare!!
Jag kom precis hem och fan vad jag är på bra mode!

Jag städade ju mitt rum under dagen och precis som jag skrev i det tidigare inlägget så lyssnade jag på musik samtidigt som jag städade. Under tiden jag städade klickade det i mitt huvud att jag borde köpa ett nytt ljudsystem, alltså nya högtalare till mitt rum. Jag har alltid velat ha ett par tunga högtalare med iPod-docka. Ni vet så man kan koppla iPoden till den, det har jag kunnat göra med mina gamla högtalare också men då hade jag ett slags kabel som jag fick koppla ihop.

Så när jag hade städat klart gick jag in på onoff för att kolla efter bra högtalare.
Jag hittade inga så jag gick in på teknik magasinet och där hittade jag ett par som jag blev kär i direkt!
Jag kollade på alla högtalare de hade, hade faktiskt svårt att välja i början eftersom jag tänkte på priset men sen fucka jag ur och bestämde mig för att köpa den dyraste för 1.499kr. Jag älskar fan musik och lyssnar på det dagligen, 24/7 då kan jag fan inte snåla. Det fanns andra för typ 999kr och neråt men de är inte lika bra, de har inte lika bra ljud och så kan man inte heller ta med sig de ut osv.

Jag är supernöjd med mitt köp, jag köpte högtalaren Logitech Pure-FI Anywhere 2.

När jag stod vid kassan sa jag till snubben att jag hade hört att högtalarna var bra.
Då svarade han med att säga jaa den är fet, sjukt bra tryck har den också för att inte vara stor.
Han sa också att den är perfekt när man ska resa eller liknande för den har en batteri tid på 10 timmar.

Nu orkar jag fan inte skriva mera, ska installera den nu haha.
Spanar in senare när jag har installerat den aiiight! Peace.

Kommentarer
» Anonym

fan va tuungt :D

MUUSIIC

2010-10-31 // 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback